اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری همایش ملی جایگاه معتمدین در کاهش جرایم در سیستان و بلوچستان

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: به زودی همایش بزرگ ملی جایگاه معتمدین در کاهش جرایم در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی جایگاه معتمدین در کاهش جرایم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدرضا طاهری صبح امروز در همایش  نقش معتمدین و سران طوایف در کاهش جرائم در شهرستان سراوان، اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه‎ای که ریش سفیدان و معتمدین از نظر سیستم قضایی در کاهش جرایم در منطقه دارند، درصدد هستیم در سطح  سیستان و بلوچستان با هم اندیشی ریش سفیدان و سران طوایف یک برنامه‌ریزی کلان انجام دهیم.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان افزود: این برنامه‌ریزی با هدف ارتقا و پیوند جایگاه معتمدان و ریش سفیدان در منطقه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با این وجود می‌توانیم در پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی و کنترل جرایم و حتی صلح و سازش در سطح پرونده‌های قضایی بیش از پیش از ظرفیت معتمدان استفاده کنیم.

طاهری ابراز داشت: باید با این اقدامات به سمت و سویی برویم که کمترین پرونده قضایی را در مراجع داشته باشیم و این بزرگواران بتوانند از طریق این ظرفیت با طی یکسری فرایند و دوره‌ها و آموزش‌هایی که خواهند دید، در کنترل جرایم نقش ایفا کنند.

این مسئول اضافه کرد: در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک یک همایش بزرگ ملی جایگاه معتمدین در کاهش جرایم در سطح استان با حضور معتمدین و سران مناطق مختلف در سطح استان برگزار کنیم.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان اذعان داشت: البته در سطح شهرستان‌های بلوچستان این همایش برگزار شده به زودی در سطح سیستان برگزار خواهد شد تا به یک جمع بندی تا پایان سال برسیم.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول