اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 ماه گذشته

14200 پرونده در دادگستری اصفهان مختومه شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: طی چهار ماه گذشته، بیش از 14200 پرونده از موجودی محاکم استان اصفهان مختومه شد.

14200 پرونده در دادگستری اصفهان مختومه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، در جشن  انقلاب که با حضور قضات و کارمندان دادگستری اصفهان برگزار شد، احمد خسروی‌وفا با گرامیداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در زمان حکومت  ستم شاهی عزت، بزرگی و ارزش‌های اسلامی و ایرانی، زیر چکمه‌های استبداد و بیگانگان در حال نابود شدن بود و با قیام عاشورایی امام راحل (ره) و همراهی مردم در سال 57 دوباره این ارزش‌ها زنده شد.

وی افزود: اکنون با گذشت قریب به 35 سال از عمر این انقلاب علی رغم همه تهدیدها، دشمنی‌ها و فشارهای دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکای جهان خوار، انقلاب اسلامی، با عزت و قدرت به حیات خود ادامه داده و رو به پیشرفت است و این از افتخارات ملت ایران است.

خسروی وفا گفت: رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بی‌نظیر و باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ابراز داشت: قضات و کارمندان شریف و خدوم دادگستری کل استان اصفهان نیز به شکرانه این نعمت بزرگ الهی در پیشبرد و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف اصفهان، جهاد گونه در تلاشند و نتیجه این تلاش جهادی مختومه شدن بیش از 14200 پرونده از موجودی محاکم طی چهار ماه گذشته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم احمد خسروی وفا به پاس قدردانی از این تلاش صادقانه، جمعی از کارمندان دادگستری کل استان اصفهان را با اهدا لوح سپاس مورد تشویق قرار داد و ادامه این حرکت و تلاش را خواستار شد.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول