اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قزوین خبر داد

برگزاری کارگاه قزوین در گذر تاریخ

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قزوین گفت: همزمان با برگزاری جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه فجر کارگاه آشنایی با قزوین در گذر تاریخ در قزوین برگزار شد.

برگزاری کارگاه قزوین در گذر تاریخ

وحیده حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این کارگاه با محوریت تحولات قزوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از اساتید و پیشکسوتان پژوهش استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که با حضور اعضای کتابخانه و علاقه‌مندان به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد کتاب‌های معروف و معتبر درباره تاریخ و تمدن قزوین و مشاهیر آن به شرکت‌کنندگان معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه لازم است نوجوانان و جوانان در هر شهر و منطقه اطلاعات بیشتری درباره محل زندگی و فرهنگ خود بدانند، کتابخانه‌های این استان به عنوان نهادی فرهنگی معرفی این داشته‌های ارزشمند فرهنگی را در اولویت خود قرار داده تا نقشی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه ایفا کند.

حقیقی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب انقلاب، عضویت رایگان، معرفی کتاب از طریق پیامک، برگزاری نمایش آدم برفی با همکاری انجمن تئاتر استان به مدت 10 روز از دیگر برنامه‌های کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین طی دهه مبارک فجر امسال است.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول