اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

دانش‌آموزان قزوین در نخستین دوره مسابقات روباتیک شرکت کنند

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: نخستین دوره مسابقات روباتیک، در مقطع دانش‌آموزی به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 6 و 7 اسفند ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان قزوین در نخستین دوره مسابقات روباتیک شرکت کنند

حمید نیرومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: از آنجایی که این دوره از مسابقات همواره در سطح دانشجویی و به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شده، دانش‌آموزان زیادی نیز برای شرکت در این مسابقات علاقمند شدند.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی به منظور تشویق دانش‌آموزان مستعد و قرار دادن آنان در مسیر درست و فعالیت در زمینه روباتیک، دوره‌های آموزشی مختلفی را در مراکز آموزشی از قبیل فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ برگزار کرده و تعدادی از این کلاس‌ها در حال برگزاری است.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: کارگروه روباتیک سازمان و مسئولان فرهنگسرای علوم و فنون، از برنامه‌ریزان این دوره آموزشی هستند و نسبت به جذب علاقه‌مندان از طریق مسابقه و کلاس‌های آموزشی اقدام می‌کنند.

نیرومند بیان کرد: نخستین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی در بین فراگیران فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ و داوطلبان آزاد دانش‌آموزی در فرهنگسرای علوم و فنون، برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رقابت و دوره های ویژه دانش آموزان، می توانند تا پایان بهمن ماه به فرهنگسرای علوم و فنون واقع در خیابان خیام شمالی کوچه 43 (خونبانی)، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3364334 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول