اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

استقبال شهروندان از جشنواره «زیر آسمان شهر» در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: تاکنون بیش از 380 شهروند قزوینی از جشنواره زیباترین جمله کوتاه شهروندی «زیر آسمان شهر» استقبال کردند.

استقبال شهروندان از جشنواره «زیر آسمان شهر» در قزوین

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یکی از رویکردهای سازمان فرهنگی ورزشی زمینه‌سازی برای مشارکت فعالانه شهروندان برای نقش‌آفرینی در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر است.

وی افزود: جشنواره «زیر آسمان شهر» در نوع خود توانسته به خوبی زمینه این هدف مهم را با تکیه بر موضوعات و مفاهیم فرهنگ شهروندی، فراهم کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 380 نفر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند، افزود: با توجه به استقبال شهروندان، مدت زمان شرکت در این جشنواره یک هفته تمدید شد.

وزیری‌نژاد یادآور شد: فراخوان این جشنواره در تمامی مراکز آموزشی، ادارات، خانه‌های فرهنگ سازمان، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و به ویژه در تبلیغات محیطی سطح شهر و صدا و سیمای مرکز قزوین اطلاع‌رسانی عمومی شده است.

این مسئول با اشاره به محورهای این جشنواره بیان کرد: موضوعاتی از قبیل، قزوین شهر زیبای من، نظافت شهروندی، میراث فرهنگی، هویت شهری، فرهنگ آپارتمان‌نشینی، ترافیک و رانندگی صحیح، فضای سبز شهری و خانگی و آتش‌نشانی و اصول ایمنی، هفت محور مهمی است که مورد توجه کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به اهمیت تبلیغات شهری با رویکردهای فرهنگی و اینکه هم‌اکنون بیش از 3 هزار متر مربع فضای تبلیغاتی غیرتجاری در شهر قزوین وجود دارد، عنوان کرد: برگزاری همزمان جشنواره طراحی گرافیک بیلبوردهای شهری و جشنواره زیباترین جمله کوتاه شهروندی با محورها و موضوعات مشترک یادآور اهمیت این محورها در ارتقا فرهنگ شهروندی است.

وزیری‌نژاد اضافه کرد: محتوای گردآوری شده از سوی شهروندان در جشنواره زیر آسمان شهر، در اختیار طراحان گرافیک قرار می‌گیرد تا در آثار گرافیکی مورد استفاده خود قرار دهند.

گفتنی است، آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره «زیر آسمان شهر» که تا 17 بهمن تعیین شده بود به دلیل استقبال شهروندان تا هفت روز دیگر (24 بهمن ماه) تمدید شد.

تمام علاقه‌مندان می‌تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.qazvinfarhang.ir  مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3664303 واحد کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تماس بگیرند.

انتهای پیام/2667/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول