اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

کاشت درخت در اصفهان جزو اولویت‌های اجرایی شهرداری باشد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: شهرداری باید طی مدت زمان باقیمانده تا پایان سال نسبت به کاشت درخت، واکاوی و مرمت درختان موجود در سطح شهر اقدام کند و توسعه فضای سبز باید جزو اولویت‌های اصلی شهرداری باشد.

کاشت درخت در اصفهان جزو اولویت‌های اجرایی شهرداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به وضعیت فضای سبز در اصفهان اظهار کرد: از قدیم‌الایام از اصفهان به عنوان باغ شهر تعبیر می‌شده است و وجود فضای سبز در سطح شهر به عنوان دلیل این موضوع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کاشت درخت در خیابان‌های موجود در شهر اصفهان از قدیم صورت می‌گرفته است و توسعه فضای سبز جزو برنامه‌های اصلی شهرداری محسوب می‌شود، اضافه کرد: وجود فضای سبز در سطح شهر یکی از ویژگی‌های اصفهان محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حدود 40 روز بیشتر تا پایان سال باقی نمانده است و طی این مدت باید از ابزار‌های اجرایی در راستای حفظ و توسعه فضای سبز موجود در اصفهان استفاده شود.

وی به ضرورت اختصاص بودجه‌های مناسب به توسعه فضای سبز در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری باید طی مدت زمان باقیمانده تا پایان سال نسبت به کاشت درخت، واکاوی و مرمت درختان موجود در سطح شهر اقدام کند و توسعه فضای سبز باید جزو اولویت‌های اصلی شهرداری باشد.

داوودی با بیان اینکه شهرداری اصفهان هر ساله بودجه‌هایی را برای توسعه فضای سبز شهر اختصاص می‌دهد، تاکید کرد: توسعه فضای سبز در اصفهان سبب کاهش آلاینده‌های جوی و رفع مشکلات زیست محیطی اصفهان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پارک‌های بسیاری در سطح شهر اصفهان وجود دارد، گفت: البته تعداد پارک‌های محلی اصفهان هر ساله افزایش می‌یابد و شهرداری باید نسبت به کاشت درختان در سطح پارک‌های اصفهان اقدام کند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول