اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی عنوان شد

دانشگاه زنجان جزء دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه افزایش سطح فضای سبز

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان گفت: طبق آخرین برآورد‌های بین‌المللی، دانشگاه زنجان به واسطه افزایش سطح فضای سبز جزء دانشگاه‌های برتر کشور است.

دانشگاه زنجان جزء دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه افزایش سطح فضای سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‌رضا عظیمی‌مقدم ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی با بیان اینکه دانشگاه زنجان همه ساله جشن درختکاری را به طور مستقل انجام می‌دهد، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در زمینه افزایش فضای سبز اهتمام جدی خواهیم داشت.

وی در این جلسه با بیان اینکه هم‌اکنون بحران آب در حال تبدیل شدن به بحران خاک است، خاطرنشان کرد: باید بحران خاک را نیز جدی گرفت.

در ادامه این جلسه دبیر ستاد هفته منابع طبیعی اظهار داشت: هر یک از روز‌های هفته منابع طبیعی با عنوان خاصی نامگذاری شده است.

تقی سالک به شعار نخستین روز هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: 15 اسفند ماه با عنوان «جشن درختکاری» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه «منابع طبیعی، سنت الهی و سیره معصومین(ع)» شعار روز دوم هفته منابع طبیعی است، خاطرنشان کرد: روز سوم هفته منابع طبیعی نیز با عنوان «‌منابع طبیعی، بسیج سازندگی، طبیعت‌گردی و همیاران طبیعت» نامگذاری شده است.

دبیر ستاد هفته منابع طبیعی بیان کرد: همچنین شعار 18 اسفند ماه، چهارمین روز از هفته منابع طبیعی «منابع طبیعی، جوامع محلی، سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌های مردمی» است.

این مسئول با اشاره به شعار پنجمین روز از هفته منابع طبیعی با عنوان «منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و تحقیقات» تصریح کرد: همچنین منابع طبیعی، رسانه و ارتقای فرهنگی» به عنوان شعار ششمین روز این هفته نامگذاری شده است.

سالک در پایان «قانون و حفاظت پایدار» را شعار 21 اسفند ماه به عنوان آخرین روز از هفته منابع طبیعی یاد کرد و گفت: در هر یک از این روزها برنامه‌های مختلف و متنوعی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73010/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول