اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خواستار شد

تداوم افتخارآفرینی بانوان کرمانشاهی در تمام عرصه‌ها

استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش تعیین کننده بانوان در پیشبرد اهداف انقلاب، گفت: افتخارآفرینی بانوان در تمام عرصه‌ها باید تداوم داشته باشد تا شاهد ایرانی آباد و کرمانشاهی آبادتر باشیم.

تداوم افتخارآفرینی بانوان کرمانشاهی در تمام عرصه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم‌ رضایی‌بابادی پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ میثاق با آفتاب ویژه بانوان در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: بانوان همواره در پیشبرد اهداف انقلاب نقش اساسی داشته‌اند.

وی با تأکید بر تداوم نقش مهم بانوان در عرصه‌های مختلف دانش، تولید، پرورش فرزندان و توسعه استان، تصریح کرد: بانوان کرمانشاهی باید در این عرصه‌‌ها حضور پررنگی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه ایام دهه مبارک فجر را یادآور شادی عظیمی که تمام ملت در آن نقش داشتند، دانست و گفت: بانوان همواره در صفوف مقدم، ایثارگرانه انقلاب اسلامی را به‌ پیروزی رساندند.

به گفته رضایی‌بابادی، حرکت بانوان همواره موجب گرمی و تهییج حرکت انقلاب شده و آنان همواره با ایثارگری و از جان‌گذشتگی در راه اهداف والای انقلاب جان‌فشانی‌ها کرده‌اند.

این مسئول نقش بی‌بدیل خواهران در انقلاب و پس از آن در صحنه هشت سال دفاع مقدس را کاملا مشهود و به ‌یاد ماندنی توصیف کرد و افزود: بانوان همواره در تجمعات و اعتراضات نقش تعیین کننده‌ای داشتند.

استاندار کرمانشاه زمان کنونی را فرصتی برای ایجاد حماسه‌ای دیگر در صحنه‌های مختلف عنوان کرد و ابراز داشت: خواهران با حضور در تشکل‌های مختلف، باید حرکت توسعه استان را تداوم بخشند.

وی با اشاره به امکانات و استعدادهای استان کرمانشاه در تمام زمینه‌ها، تأکید کرد: خواهران در استفاده از تمام ظرفیت‌ها با تلاش و کوشش فراوان همیار و همراه دولت باشند.

رضایی‌بابادی با اشاره به ‌نقش بانوان در عرصه علم و دانش پس از انقلاب اسلامی، اذعان داشت: در حال حاضر بیش از 60 درصد ظرفیت دانشگاه‌های کشور را بانوان به‌خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول در پایان یادآور شد: افتخارآفرینی بانوان در تمام عرصه‌ها باید تداوم داشته باشد تا شاهد ایرانی آباد و کرمانشاهی آبادتر، مستقل و آزاد باشیم.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول