اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه امسال در زاهدان صورت می‌گیرد

نشست سالانه سمن‌های زیست محیطی با حضور چند استان

مسئول اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان، گفت: نشست سالانه منطقه‌ای و علمی – پژوهشی سمن‌های زیست محیطی در 13 و 14 اسفند امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

نشست سالانه سمن‌های زیست محیطی با حضور چند استان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان، حمیدرضا شهرکی، اظهار داشت: نشست سالانه منطقه‌ای و علمی – پژوهشی سمن‌های زیست محیطی در 13 و 14 اسفند ماه سال ‌جاری، در زاهدان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نشست از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و بوشهر حضور خواهند داشت.

مسئول اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری هدف از اجرای این نشست را ارتقا فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در بین جوامع ملی و سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد.

این مسئول ادامه داد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این نشست، می‌توانند مقالات خود را با محوریت دو موضوع حفاظت طبیعت و درخت‌کاری به صندوق پستی 981551313 تا پنجم اسفند ارسال کنند.

شهرکی اذعان داشت: این نشست با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، شهرداری زاهدان، شورای شهر زاهدان و جمعی از سمن‌ها برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول