اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب بدخواهان به نظام را می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب بدخواهان به نظام اسلامی را خواهند داد.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب بدخواهان به نظام را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام  مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری صبح امروز با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کرد.

آیت‌الله هادی باریک‌بین ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تأکید و اظهار کرد: در طول این 35 سال از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در تمام عرصه‌های مختلف شده که باید شکرگزار باشیم.

وی افزود: مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن شکوه و عظمت خود را به دنیا نشان داده و با حضور میلیونی خود جواب بدخواهان به نظام اسلامی را می‌دهند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دشمنان این نظام اسلامی می‌خواهند ببینند که ملت ایران این بار هم در صحنه هستند که به یاری خدای تبارک و تعالی مردم این بار نیز پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان خواهند داد.

باریک‌بین وحدت و همدلی را رمز موفقیت در تمام امور دانست و بیان کرد: اگر ملت ما وحدت، همدلی و انسجام داشته باشند نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بی‌اثر می‌شود.

این مسئول به نقش تأثیرگذار امام راحل در به ثمر رسیدن این انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام بزرگوار با همه سختی‌ها و مشقت‌ها با اتکا به خدای متعال و پشتیبانی این ملت نستوه و روحانیت آگاه در صحنه توانست بساط رژیم پهلوی را سرنگون کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: یاد و خاطره امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته و به روح پاک این عزیزان درود و سلام می‌فرستیم.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول