اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

دولت از تیم‌های باشگاهی جانبازان و معلولان حمایت کند

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: چه ایرادی دارد دولت از تیم‌های جانبازان و معلولان حمایت کند البته هزینه‌ تیم‌های لیگ برتری جانبازان و معلولان به مراتب بسیار کمتر از دیگر رشته‌های حاضر در لیگ برتر است.

دولت از تیم‌های باشگاهی جانبازان و معلولان حمایت کند

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: امروزه یکی از مهم‌ترین عوامل برای حضور موفق در عرصه‌های حرفه‌ای و لیگ برتر رشته‌های ورزشی اهمیت بارز نقش اسپانسر در تیم‌ها است.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر آمل امسال بعد از تیمداری در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به لیگ برتر صعود داشته و توانست در این دوره از رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل گفت: در مرحله پلی‌آف از تیم مرحوم روح‌الله داداشی کهریزک در دو بازی رفت و برگشت شکست خورده و از صعود به مرحله نیمه نهایی و حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان جا ماندیم.

فلاح با اعلام اینکه تیم‌های پیام ارتباطات، کهریزک تهران و ایثار قم تیم‌هایی بودند که از 400 تا 600 میلیون تومان در لیگ برتر هزینه کردند، گفت: هزینه تیم بسکتبال با ویلچر آمل به 100 میلیون تومان نمی‌رسد که یک سوم این هزینه‌ها به ایاب و ذهاب باز می‌گردد هرچند هزینه‌هایی نیز در تعمیر ویلچر و اسکان بازیکنان غیربومی داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه این تیم 6 بازیکن غیربومی دارد که باید شرایط لازم برای آنها در آمل فراهم می‌‌شد، اذعان داشت: البته نباید فراموش کرد که تیم‌های مختلف لیگ برتری با رایزنی مسئولان‌شان در کیش، عسلویه و کمپ نفت محمودآباد به بهترین شکل اردو زده و تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دادند ولی متاسفانه حتی تیم ما را در کمپ نفت محمودآباد راه نمی‌دهند.

این مسئول با اعلام اینکه با توجه به وجود دست‌هایی در فدراسیون جانبازان و معلولان متاسفانه زمان جذب بازیکنان در نیم فصل با عدم ارسال به موقع نامه مورد نظر، به ما دیر اعلام شد، متذکر شد: هرچند خواستیم بازیکن مطلوب خود را به خدمت بگیریم ولی با جذب بازیکنان درجه یک و دو در تیم‌های دیگر، بازیکنان درجه سه و چهار برایمان باقی ماند.

وی خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند که برخی بازیکنان ما مقابل تعدادی از تیم‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی مقابل بعضی تیم‌ها بنا به دلایلی مشاهده می‌کردیم که دست به کم‌کاری می‌زنند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل با اشاره به اینکه در صحبت‌های ابتدای فصل خود با مسئولان قول دادم با توجه به بودجه اختصاص یافته تیم بسکتبال با ویلچر آمل را جزو شش تیم در لیگ برتر نگه‌داشته و سهمیه لیگ‌برتری آمل را حفظ کنم، با تقدیر و سپاسگزاری از اسپانسر این تیم یادآور شد: باید گفت که پشتوانه خاصی نداشتم.

وی با اعلام اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش همکاری لازم را با تیم بسکتبال با ویلچر نداشتند، یادآور شد: بعد از ساعت اداری با چند نفر از بسکتبالیست‌های ویلچری این شهرستان به دنبال جذب معلولان و دانش‌آموزان معلول هستیم تا با برنامه‌ریزی مدون شرایط را برای حضور آنها در عرصه حرفه‌ای مهیا کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در پیشنهادی به آموزش و پرورش این شهرستان اعلام کردیم دانش‌آموزان معلول را به هیئت جانبازان و معلولان معرفی کنند تا علاوه بر استعدادیابی پشتوانه‌های خوبی را برای این شهر رقم بزنیم، گفت: توجهی به این مسئله نشد.

فلاح با بیان اینکه با توجه به باخت‌هایی که داشتیم خجالت‌زده مردم شدیم، ادامه داد: هرچند تلاش ما برای حفظ سهمیه لیگ برتری‌ بود.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل با اعلام اینکه در ورزش کشورمان عدالت رعایت نمی‌شود، ادامه داد: زیرا بازیکنانی در تیم‌های لیگ برتری این شهرستان نزدیک به 400 میلیون تومان برای یک فصل می‌گیرند ولی ما هم به عنوان تیم لیگ برتری با معلولانی که از شهرهای مختلف کشور با دو ویلچر به آمل می‌آیند قراردادی 5 میلیون تومانی می‌بندیم.

وی اذعان داشت: اگر تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم‌ها دولتی هستند و بازیکن و مربیان‌شان درآمدی میلیاردی دارند چه ایرادی دارد دولت تیم‌هایی همانند جانبازان و معلولان را نیز زیر چتر حمایت خود بگیرد، گفت: هزینه‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر جانبازان و معلولان به مراتب بسیار کمتر از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر است.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول