اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

وجود نام تهران بر نتایج کهریزک تأثیرگذار است

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل با بیان اینکه وجود نام تهران در نتایج کهریزک تأثیرگذار است، گفت: عدم در اختیار داشتن نیمکت غنی از مشکلات بسکتبال با ویلچر آمل است.

وجود نام تهران بر نتایج کهریزک تأثیرگذار است

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل، قبل از دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور، گفت:‌ بازی سختی را در این مرحله از مسابقات با کهریزک تهران تیم صدرنشین گروه مقابل داریم.

وی افزود: تمرینات آماده‌سازی خوبی داشتیم و در آمادگی مطلوب به سر می‌بریم.

عسگری‌پور با تاکید اینکه وجود نام تهران در نتایج کهریزک تاثیرگذار است، ابراز داشت: عدم در اختیار داشتن نیمکت غنی از مشکلات بسکتبال با ویلچر آمل است و وقتی برای جذب بازیکن در مرحله پلی‌آف اقدام کردیم انجمن بسکتبال با ویلچر مخالفت کرده که این مسئله نیز بر مشکلات ما بیش از گذشته افزود.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل یادآور شد: با تمام توان مقابل بسکتبالیست‌های ویلچری تهران حاضر می‌شویم و می‌خواهیم با شکست این تیم کار را به بازی سوم بکشانیم زیرا هم‌اکنون نیز 50 درصد شانس حضور ما در مرحله نیمه نهایی وجود دارد و باید از شرایط لازم استفاده بهینه را ببریم.

انتهای پیام/86012/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول