اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفظ حیثیت نظام است

امام جمعه نکا حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را به منزله حفظ حیثیت نظام عنوان کرد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفظ حیثیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه نکا اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه واجب است چرا که موجب حفظ و صیانت نظام اسلامی می‌شود.

وی گفت: تحول روحی که در انقلاب ایجاد شد و آرامشی که براساس استقلال حکمفرما شده است از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

خطیب جمعه نکا با بیان اینکه وظیفه ما زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که هر گام ما برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی نظام، گامی برای نزدیک‌تر شدن به ظهور امام عصر است.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا نیز اظهار داشت: از مردم خواهشمندیم تا در جمع صف‌بندی‌های کذایی نباشند و زمینه‌های صف‌کشی‌های طولانی را در فروشگاه‌ها ایجاد نکنند تا اقتدار و عظمت مردم و نظام حفظ شود.

محمدی‌لایینی گفت: شایسته نیست که شهرستانی همچون نکا تنها یک یا دو فروشگاه را برای توزیع سبد کالا در نظر بگیرند و مردم را به مشقت بیاندازند بلکه باید با احترام به مردم برنامه‌ریزی مناسب انجام شود تا کالاها در صورت امکان درب منازل افراد توزیع شود.

وی افزود: اقتدار ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... از مسائلی است که باید همه جانبه در حفظ آن تلاش کنیم تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

امام جمعه نکا ادامه داد: فلسفه انقلاب اسلامی و تداوم آن خارج شدن از سلطه و سیطره طاغوت و پیروی از آموزه‌های دینی و اسلامی بوده است که موجب عظمت همه‌جانبه کشورمان شده است.

محمدی‌لایینی با سفارش به تقوای همه جانبه در جامعه اسلامی یادآور شد: باید تقوای عمومی در جامعه ایجاد شود و همه خانواده‌ها، مدارس، ادارات و مردم و کارکنان و مسئولان دارای تقوای الهی باشند تا سعادت و سلامت همه جانبه نصیب حالمان شود.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول