اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

22 بهمن نقطه عطفی بر پایان همه ذلت‌ها است

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه 22 بهمن زمینه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را فراهم کرده است، گفت: 22 بهمن نقطه عطفی بر پایان همه ذلت‌ها است.

22 بهمن نقطه عطفی بر پایان همه ذلت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل با دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: مومنان با حضور مستمر در صفوف نماز جمعه به رستگاری می‌رسند.

وی با اشاره به فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: 22 بهمن نقطه عطف جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز عزت و اقتدار حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سطح جهان بوده است.

روحانی با بیان اینکه به برکت رهبری امام (ره) و همیاری ملت بزرگ ایران پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد، بیان داشت: بعد از گذشت 35 سال به رغم همه مشکلات و تهدیدات، خداوند را شاکریم حضورگسترده و همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اقتدار و اثربخشی انقلاب اسلامی را در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته است.

این مسئول مکتبی بودن انقلاب را یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ماهیت اسلامی و سیره و روش انبیاء و اولیاء الهی است به همین دلیل این انقلاب متمایز از سایر انقلاب‌ها در جهان است.

روحانی با بیان اینکه استحکام رابطه امام و رهبری زمینه عزتمندی و اقتدار نظام اسلامی را فراهم کرده است از مردم خواست با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ولایت پذیری و ولایتمداری خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

امام جمعه بابل در بخش دیگری از سخنانش به برف و کولاک غرب مازندران اشاره و تصریح کرد: با توجه به شدت این حادثه طبیعی در غرب مازندران و متعاقب آن قحطی آب، برق و گاز نیاز است تا مردم سایر شهرهای استان با صرفه‌جویی برای رفع این مشکل به مسئولان کمک کنند.

روحانی با تقدیر از حضور استاندار مازندران از همان ساعات اولیه بحران در منطقه غرب مازندران تصریح کرد: این روحیه خدمتگزاری و تلاش در رفع مشکلات، مردم را نسبت به مسئولان نظام دلگرم کرده چرا که مسئولان همپای آنها برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/86009/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول