اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

اطاعت از رهبری توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

امام جمعه پیرانشهر گفت: اطاعت از فرمان‌های رهبری است که توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

اطاعت از رهبری توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پیرانشهر، اظهار داشت: یکی از مراتب تقوی این است که انسان روح خویش را از هر چه که کوچک‌ترین اثری از زشتی در آن وجود دارد پاک کند.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه تقوا رفاه انسان را به بار می‌آورد، ابراز داشت: شایسته است که افراد در راستای انجام دادن هرآنچه که نیکو است گام بر دارند.

محمودی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین رهبر سیاسی جهان اسلام در عرصه تفکر استقلال محوری هستند، یادآور شد: امام خمینی (ره) در بعد سیاسی و اجتماعی تفکر و رفتار استقلال محوری داشتند و چنین تفکری را با هیچ چیز دیگری عوض نکردند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران درصد بسیار زیادی از مردم ایران حتی در شهرها بی‌سواد بودند ولی در نظام جمهوری اسلامی به خصوص پس از پایان جنگ نهضت مدرسه‌سازی و افزودن فضای آموزشی به وسیله دولت رشد شتابنده‌ای یافت.

امام جمعه پیرانشهر افزود: تعداد دانشجویان و مراکز آموزشی نشان از رشد فرهنگی مردم و آموزش نیروهای متخصص و مورد نیاز کشور دارد.

محمودی متذکر شد: در راستای همین رشد فرهنگی قدرت ابتکار و خلاقیت اقشار ملت به ثمر نشسته به طوری که جهان هر سال شاهد پیروزی‌های نخبگان ایرانی در رشته‌های مختلف در سطوح جهانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما از نظر خنثی کردن توطئه دشمن هنوز به پایان نرسیده، تصریح کرد: دشمن از انواع وسایل و دسیسه‌ها استفاده می‌کند و تنها هوشیاری و انضباط انقلابی و اطاعت از فرمان‌های رهبری است که توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/61005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول