اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

توزیع 8065 البسه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش آموزان بستک

فرماندار بستک از توزیع 8065 البسه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان این شهرستان در دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

توزیع 8065 البسه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش آموزان بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح دستگاه سنگ شکن کلیه در بیمارستان فکری بستک اظهار داشت: این دستگاه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به همت خیر نیک‌اندیش حاج منصور عباسی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به توزیع البسه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان این شهرستان افزود: این هدایا بین 114 واحد آموزشی شهرستان توزیع می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: از 8 هزار و 65 البسه اهدایی، 3 هزار و 830 دست مانتو، شلوار و کفش برای دختران و 4 هزار و 235 دست پیراهن، شلوار و کفش برای پسران است.

مشتاق‌زاده با تقدیر از همت مسئولان بنیاد علوی برای توزیع هدایای مقام معظم رهبری در تمام استان‌ها و مناطق محروم کشور بیان داشت: هدایای اختصاص یافته به این شهرستان به ارزش 12 میلیارد ریال بین 4 هزار و 246 دانش‌آموز پسر و 3 هزار و 819 دانش‌آموز دختر شهرستان بستک توزیع می‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: امید داریم دانش‌آموزان پیرو خط ولایت و رهبری با تحصیل علم و دانش باعث ترقی و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف باشند.

گفتنی است قبل از توزیع البسه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان شهرستان بستک، نمایشگاهی از این لباس‌ها به همت مسئولان بنیاد علوی در بستک برگزار شد.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول