اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب:

انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری را در مردم ایجاد کرد

امام جمعه تکاب گفت: انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی را در مردم ایجاد کرد.

انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری را در مردم ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب حجت‌الاسلام عبدالله محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب اظهار داشت: قرآن کریم یکى از روش‏هاى مؤثر در تربیت را یاد قیامت و دلیل تباهى و سقوط افراد گناهکار را فراموشى قیامت و روز حساب مى‏داند.

امام جمعه تکاب ادامه داد: روز آخرت مرحله مهم و با اهمیتی در زندگی انسان بوده و موجب بیداری ما از غفلت و آمادگی برای آن روز مهم و حساس می‌شود.

محمدی یادآور شد: دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای قبل از آن قابل مقایسه نیست به طوری که پیشرفت‌های فرهنگی، رشد اقتصادی و بالا رفتن سطح رفاه زندگی مردم در سایه انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی را در مردم ایجاد کرد و افتخارآفرینی‌های دانش‌پژوهان جوان و نوجوان در مسابقات مختلف و دستاوردهای شگرف از جمله دستیابی به فناوری هسته‌‌ای از نتایج این خودباوری است.

محمدی ادامه داد: مقاطع دکتری در ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست به خصوص دکتری علوم هسته‌ای که بی‌نظیر بوده و پیشرفت در حوزه هسته‌ای قابل تحسین است.

امام جمعه تکاب یادآور شد: در حال حاضر بیشتر جنگ‌افزارهایی که در ارتش و سپاه به کار گرفته می‌شود ساخت کارخانجات داخل بوده و نمونه‌های روشنی از خودکفایی نظامی است.

محمدی ابراز داشت: در بین علل و عوامل انقلاب نقش روحانیون و علما مذهبى در رهبرى و سازماندهى حرکت‌هاى انقلابى بیش از عوامل دیگر به چشم مى‌خورد و روحانیون نقش اساسى در پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: ویژگی‏های مهم انقلاب اسلامی ایران که از ویژگی الهی بودن انقلاب سرچشمه می‏گیرد نقش دین، عالمان دینی و رهبری و هدایت انقلاب است که در راس عالمان دینی شخص امام خمینی (ره) قرار داشت.

محمدی اذعان داشت: حضور یکپارچه و متحد مردم در تمامی صحنه‌ها قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که هیچ‌گونه امکانی برای مقابله با آن در اختیار رژیم شاه و اربابانش نبود.

وی تصریح کرد: تجمع عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر قدرت ملی بوده و این قدرت ملی برخاسته از انقلاب اسلامی است و مردم با حضور گسترده خود جواب دندان‌شکن به استکبار در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد تا دشمنان بدانند مردم ایران همیشه در صحنه هستند.

محمدی افزود: راهپیمایی مردم در یوم‌الله 22 بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

انتهای پیام/61005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول