اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

هر گامی در راه استواری انقلاب سبب نزدیکی به ظهور مهدی موعود (عج) می‌شود

امام جمعه نیکشهر گفت: هر گامی که در راه استوارى انقلاب اسلامى ایران بر می‌دارید، یک قدم به ظهور حضرت مهدى(عج) نزدیکتر می‌شویم.

هر گامی در راه استواری انقلاب سبب نزدیکی به ظهور مهدی موعود (عج) می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان سرگزی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه در نیکشهر مسجد جامع الزهراء (س) ضمن سفارش به تقوا و زکات و اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به صفات محسنین اظهار داشت: محسنین از خداوند درخواست دوست داشتن کارهای خوب و زشت و ناپسند داشتن گناه و نافرمانی را دارند و تمام همت آنها خاموش کردن خشم و غضب خداوند است.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا افزود: یکى از ضرورى‏‌ترین مسائل اولویت‏دار امروز جامعه انقلابى ما، حفظ کرامت مردم و عزت ملى است که انتظار می‎رود هم در مقام عمل و هم گفتار و بیان، به‎ویژه در دولت تدبیر و امید، از سر درایت و عقلانیت مورد توجه ویژه قرار داشته باشد چراکه مهم‌‏ترین سرمایه انقلاب و نظام، اتحاد و اعتماد توده‎‏هاى مردم شریف ایران به نظام و انقلاب است.

امام جمعه نیکشهر اذعان داشت: قطعاً نگاه صحیح دولتمردان به مسائل اساسى مردم به‏‌ویژه در شرایط خاص جوی که ممکن است حوادث غیرمترقبه‌اى را به‏‎وجود آورد؛ می‎تواند با پیش‎بینی کارشناسانه و تدبیر و دقت لازم همراه شیرینى سیاست‎هاى دلسوزانه را ماندگار سازد.

وی ادامه داد: توزیع سبد کالا به‏‎ویژه اگر عادلانه و به‏‎طور صحیح به‏ دست اقشار غیربرخوردار آن‏‌هم با کم و کیفى عزت‌مندانه برسد، امرى است پرصواب ولى در صورت نبود تدبیر، ممکن است این فرصت ارزشمند تبدیل به تهدید و یا تحقیر و یا سوءاستفاده دشمنان ملت بشود.

وی افزود: این در حالى است که رئیس جمهور همواره بر پاسداشت از عزت و کرامت مردم تأکید دارد اما آنچه این روزها، رسانه‏‎ها و سایت‎هاى بیگانه آن‏هم به‏‎طور ظالمانه، از صحنه زندگى و معیشت مردم تبلیغ می‎کنند، نشان‏ دادن چهره‏‌اى غیرواقعى از ملت عزیز و سربلند ایران است.

وی با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن خاطرنشان کرد: در 22 بهمن ثابت شد که ملتى که مقصدشان یک مقصد الهى باشد، قدرت‎هاى عالم نمی‎توانند بر این ملت غلبه کنند، این درسى است براى ما در طول تاریخ که اگر بخواهیم مقاصد خودمان را، کشور خودمان را به ثمر برسانیم، همه باید با هم باشیم. 

وی اذعان داشت: این یک درسى است که ما از 22 بهمن ماه فرا گرفتیم و باید این درس را با تمام قوا دریابیم و با تمام قوا حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه نیکشهر افزود: 22 بهمن باید در طول زندگى، سرمشق ما باشد و نسل‏‎هاى آینده باید 22 بهمن را حفظ کنند و بزرگ بشمارند.

وی گفت: هر قدمى که در راه استوارى انقلاب اسلامى ایران بر می‌دارید، یک قدم به ظهور مهدى(عج) نزدیکتر می‌شوید.

انتهای پیام/75004/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول