اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

اهدا 1500 کلاه ایمنی به موتورسوران گچسارانی

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم گچساران، یک‌هزار و 500 کلاه ایمنی به موتورسوارن این شهرستان اهدا شد.

اهدا 1500 کلاه ایمنی به موتورسوران گچسارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از جمله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر دوگنبدان و رئیس راهنمایی و رانندگی گچساران جشن پیروزی انقلاب اسلامی در پارک بوشتان شهدای گمنام گچساران برگزار شد.

در این جشن بزرگ علاوه بر برگزاری سرودهای انقلابی و برنامه‌های شاد و متنوع تعداد یک‌هزار و 500 کلاه ایمنی از سوی دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس به موتورسوران گچسارانی اهدا شد.

غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با رهیری مدبرانه و قاطعانه امام راحل، درک و شناخت بالای مردم و غیرتمندی و شجاعت مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید تا طومار ظالمانه رژیم وابسته پهلوی در هم پیچیده شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین رویداد تاریخ معاصر دانست و افزود: تغییرات و آثار انقلاب اسلامی ایران مختص داخل کشور نبود بلکه انقلاب اسلامی سبب نغییرات و تحولاتی در سطح منطقه خاورمیانه و جهان نیز شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی غیرت و شجاعت ایرانیان را خصلتی منحصربه فرد دانست و گفت: مردم  ایران اسلامی امتحان خود را در تمامی دوره‌های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به خوبی پس دادند.

تاج‌گردون با اشاره به دفاع جانانه مردم مسلمان ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیای استکبار ابراز کرد: امروز هر آنچه ایران اسلامی به آن دست پیدا کرده است، مرهون شجاعت، فداکاری و خون مقدس شهدای انقلاب و بعد از انقلاب است.

گفتنی است در پایان این مراسم یک‌هزار و 500 موتورسوار گچسارانی با پوشیدن کلاه ایمنی از محل ترمینال این شهرستان تا محل پارک دوستی این شهرستان رژه موتوری برگزار کردند.

انتهای پیام/82014/5ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول