اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی فارس خبر داد

دستگیری کلاهبردار با 265 میلیون کلاهبرداری در شیراز

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری یک کلاهبردار و کشف سه کلاهبرداری به 265 میلیون ریالی از وی در شیراز خبر داد.

دستگیری کلاهبردار با 265 میلیون کلاهبرداری در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، شاهرخ صبوری اظهار داشت: پرونده‌ای مبنی بر کلاهبرداری از دادسرای ویژه امور جنایی به پلیس آگاهی واصل شد،‌ که در این پرونده شخصی خود را از بستگان نزدیک یکی از مسئولان قوه قضائیه معرفی و با عنوان اینکه در دادگاه و دادسراها دارای نفوذ است، اقدام به کلاهبرداری از یک شهروند کرده بود.

وی در ادامه رسیدگی به این پرونده یک شاکی دیگر نیز که به همین نحو از وی کلاهبرداری شده بود به ماموران مراجعه و تقاضای رسیدگی کرد که با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: با انجام اقدامات فردی 55 ساله، اهل و ساکن استان گلستان شناسایی و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که متهم دارای سابقه کیفری در امر کلاهبرداری است.

صبوری افزود: پس از چند روز تعقیب و مراقبت محل اختفای این فرد در شیراز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

وی گفت: این فرد کلاهبردار با شخصی 45 ساله، اهل و ساکن شیراز آشنا و به وی می‌گوید اگر فردی مشکل قضایی در دادسرای و دادگاه دارد به او معرفی تا به وسیله بستگانش که از مسئولان قضایی در تهران هستند مشکلش را حل کند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: دو نفر توسط وی به این فرد کلاهبردار معرفی و از آنها 245 میلیون ریال کلاهبرداری می‌کند.

صبوری گفت: در ادامه تحقیقات کلاهبرداری از فردی دیگری در سال 1380 به مبلغ 20 میلیون ریال نیز از این فرد کلاهبردار کشف و با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی هر دو متهم روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2448/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول