اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه فجر

گلزار شهدای لنده غبارروبی و عطرافشانی شد + تصاویر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر شهرستان لنده، گلزار شهدای این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای لنده غبارروبی و عطرافشانی شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز به همت کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر و با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مسئولان شهرستان لنده، گلزار شهدای این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

*تداوم راه روشن انقلاب با عمل به وصیت نامه شهدا میسر است

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا، امام جمعه شهرستان لنده در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عمل به وصیت نامه شهدا را چراغ راه روشن مسئولان و آیندگان دانست و گفت: عمل به وصیت نامه شهداء باعث تداوم راه روشن انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از دستاوردها و آرما‌ن‌های ارزشمند انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء امروز کمتر از شهادت نیست چراکه این خود جهادی برای مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمنان و حفظ پایه‌های نظام و انقلاب خواهد بود.

الهی‌نیا تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، میثاقی دوباره با سیره و روش شهداء و امام شهدا در جهت توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام بوده که امروزه باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده ابراز داشت: امروز وظیفه همگانی است که یاد و خاطره شهداء را با بهترین شیوه ممکن زنده نگه داریم و چراغ راه خود قرار دهیم.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول