اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

پیروی از ولایت مهم‌ترین وصیت شهدا برای نسل امروز است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: پیروی از ولایت مهم‌ترین وصیت شهدا برای نسل امروز است.

پیروی از ولایت مهم‌ترین وصیت شهدا برای نسل امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به مناسبت ایام‌الله مبارک فجر، مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج عصر امروز با حضور مسئولان ارشد این استان برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، محمدتقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار کرج، سردار علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، داوود مدیرفلاح مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی رئیس ستاد دهه فجر استان البرز و تعدادی از مسئولان ارشد این استان حضور داشتند.

در این مراسم مسئولان ارشد استان البرز به همراه ماموران نیروی انتظامی، بسیج، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایی کرج از مزار شهدا غبارروبی کردند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی مرهون ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

محمدتقی ایرانی افزود: جوانان ایران اسلامی در دوران مبارزات انقلابی به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و با دست‌های خالی در برابر رژیم ستمشاهی قیام کرده و با اتکا به قدرت ایمان خود، این رژیم را سرنگون کردند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، جوانان ایرانی همچنان در مسیر ولایت حرکت کرده و همواره حامی نظام و انقلاب خود بودند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج تاکید کرد: اوج ایثار و فداکاری ملت ایران به‌ویژه نسل جوان در دوران دفاع مقدس است که اجازه ندادند دشمن متجاوز به انقلاب اسلامی و ایران عزیز آسیبی وارد کنند.

ایرانی در پاسخ به این پرسش که وظیفه نسل امروز در قبال شهدا چیست، گفت: انقلاب اسلامی مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است و ما نیز باید با تمام توان از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده و همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند این است که در مسیر ولایت حرکت کنیم و پیروی از ولایت مهم‌ترین موضوعی است که در وصایای شهدا بر آن تاکید شده است.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج در پایان گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی همچنان در جهان با عزت و سربلند باشد، باید وحدت خود را حول محور ولایت حفظ کرده و با تمام توان حامی انقلاب و حافظ خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/2302/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول