اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

90/بهار92

ماموستا محمدی: انقلاب اسلامی ثابت کرد عمر هیچ ظالمی ماندگار نیست

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که عمر هیچ ظلمی در دنیا ماندگار نیست.

ماموستا محمدی: انقلاب اسلامی ثابت کرد عمر هیچ ظالمی ماندگار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که در روستای نبی‌آباد این شهرستان برگزار شد، گفت: عظمت این انقلاب به این لحاظ است که ملتی بدون سلاح به عمر طولانی رژیم شاهنشاهی خاتمه داده و حکمران مستبد رژیم شاهنشاهی را که بر قدرتمندترین ارتش‌های منطقه فرماندهی می‌کرد و میلیون‌ها دلار درآمد نفت، صرف هزینه او می‌شد و همه دولت‌های مقتدر جهان، تا پایان کار از او حمایت می‌کردند، از اریکه قدرت به زیر آورد.

وی ویژگی اساسی و بنیادین انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌های جهان را معنویت‌گرایی آن برشمرد و افزود: کـه رهبری نهضـت در ایران، از راه و روش پیامبران الهی الهام گـرفـته بود و با تلفیق معنویت و سیاست، شیوه‌ای جدید در راه مبارزه و ایجاد انقلاب فراروی انسان‌های آزاده و حق‌جویان جهان و در مرحله نخست ایرانیان قرار داد.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: ایشان با دست خالی و بـدون کمک خواستن از قدرت‌های موجود جهان، توانست معادلات و فرضیات معمول سیاسی جهان را بـرهـم بزند و تحولی عظیم و انقلابی شگرف در جهان بیافریند.

محمدی تصریح کرد: امام راحل با این شیوه توانست ملتی را آنچنان تربیت کند که خود، امام‌گونه حرکت نموده و قدرتی را ایجاد کنند که اساس و رکن اصلی ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: اینک پس از 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، این ملت همچنان و به همان شیوه در صحنه انقلاب حضور داشته و به محض احساس خطر برای انقلاب و نظام اسلامی فوراً به صحنه آمده و شعله نفاق و الحاد را خاموش می‌کند.

امام جمعه اهل سنت قروه، با بیان اینکه مردم در هر انقلابی یکی از ارکان اصلی آن محسوب می‌شوند و چنانکه تمایلی به همراهی با انقلاب از نشان ندهند هیچ انقلابی اتفاق نمی‌افتد اظهار داشت: به همین دلیل است که حضرت امام خمینی (ره) حضور یکپارچه مردم را در صحنه از عوامل موفقیت انقلاب معرفی کردند.

وی افزود: تداوم هر انقلابی هم منوط به حضور مردم در صحنه است و این حضور در انقلاب ایران به عینه اثبات شده است و مردم مسلمان ایران با توکل بر خدا، جانفشانی، پی بردن به ارزش شهادت، حضور مستمر وحدت کلمه، حفظ ارزش‌های معنوی اسلامی، همبستگی، استقامت و حضور انتخابات و راهپیمایی‌ها وفاداری خود را در پاسداشت ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نشان داده‌اند.

وی با تأکید بر نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار این حرکت بزرگ گفت: امروز مردم ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی خود هستند و اجازه کوچک‌ترین تعرضی را به معاندان نمی‌دهند.

محمدی سه عامل اعتقاد به ولایت فقیه، تکیه بر قدرت لایزال الهی و اتحاد و یکپارچگی مردم را موجب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: وجود رهبری که مردم او را از جان و دل قبول داشته باشند و در باور دینی مردم حاضر باشد و بر قلب‌های آنان حکومت نماید موجب ناامیدی دشمنان و سرافرازی مردم خواهد بود که این اطمینان قلبی در واقع همان اعتقاد به ولایت فقیه است که قدرت ایمان و ایستادگی مردم را دوچندان می‌نماید.

وی در پایان انقلاب اسلامی را حاصل فداکار‌ی‌ها و مجاهدت‌ها و حاصل خون شهیدان دانست و بیان داشت: به راستی که اگر مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم نبود وضعیت انقلاب اسلامی ایران نیز معلوم نبود و ممکن بود مانند انقلاب‌های اخیر کشورهای عربی متوقف شود.

انتهای پیام/79009/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول