اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندارخراسان شمالی:

حرکت در مسیر عدالت از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید است

استاندار خراسان شمالی گفت: حرکت در مسیر عدالت از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید است و می‌بایست مدیران در این دولت در این مسیر حرکت کنند.

حرکت در مسیر عدالت از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، سید علی اکبر پرویزی عصر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید شیروان و تودیع فرماندار سابق شهرستان تصریح کرد: مردم اکنون تشنه خدمت هستند از این رو نبایستی از هیچ تلاشی در این مسیر فرو گذار بود.

وی تاکید کرد: مسئولان با تقویت انگیزه‌های الهی امانت مسئولیت را برای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم مغتنم شمارند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین رفتار دولت تدبیر و امید را باعث آرامش در جامعه دانست و ادامه داد: دولت یازدهم مراقب است طوری عمل و صحبت کند که هزینه اضافی برای مردم نداشته باشد.

به گفته وی دولت با شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و طی این مدت کوتاه با برنامه محوری و قانون‌گرایی توانسته است کارهای خوبی را برای ثبات در کشور انجام دهد.

پرویزی با بیان اینکه تیم اقتصادی و سیاسی دولت روحانی با انسجام و اقتدار در صحنه‌های مختلف حاضر شده است گفت: بی‌گمان اتحادی که توسط دولت‌های زورگو در سطح جهان علیه کشور در گذشته به وجود آمده بود خوشبختانه با تدبیر از هم پاشیده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز نسبت به گذشته اثر گذارتر در سطح بین‌المللی حاضر می‌شود اظهار کرد: اکنون قدرت‌های دنیا به تأثیر ایران اسلامی پی برده‌اند.

پرویزی همچنین به صرف اعتبارات زیاد طی سال‌های گذشته در حوزه نفت و گاز کشور اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه به خاطر عدم مدیریت این منابع و با وجود اینکه دومین کشور گازی دنیا هستیم لیکن در حال حاضر در کشور با مشکل کمبود گاز مواجه بوده و حتی از ترکمنستان گاز وارد می‌کنیم.

وی همچنین خواستار همکاری هر چه بیشتر مردم استان برای صرفه‌جویی در مصرف گاز شد.

به گزارش فارس در این آیین ضمن معرفی عباسعلی صفایی به عنوان فرماندار شیروان از خدمات عبدالصمد صفر نژاد فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول