اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

چهارمین یادواره شهدای بی‌سیم‌چی همدان به میزبانی تویسرکان

چهارمین یادواره 280 شهید مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان در مصلای امام خمینی(ره) به میزبانی تویسرکان برگزار شد.

چهارمین یادواره شهدای بی‌سیم‌چی همدان به میزبانی تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز با حضور سردار محمد‌رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیئت همراه، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه همدان، محمد‌مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه و حسین‌علی شرکائی فرماندار تویسرکان چهارمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی دوران دفاع مقدس استان در مصلای امام خمینی(ره) تویسرکان برگزار شد.

در ورودی مصلا؛ معبری از عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در قالب ماکت ایجاد شده بود که ناخودآگاه، آدمی را به یاد رشادت‌های رزمندگان اسلام می‌انداخت.

در ادامه راه معبری دیگر به نام «بسیجی سلام » ایجاد شده بود که در آن ماکت، رزمندگان بی‌سیم‌چی در حالت رد و بدل پیام بودند.

گوشه‌گوشه مصلای تویسرکان با نام و یاد شهدا آمیخته شده بود به طوری که چشمان مدعوین را به صلابت و ایستادگی ملت ایران در زمان جنگ، رهنمون می‌‌کرد.

علیرضا بیاتی، مجری تویسرکان با نام و یاد خدا و ذکر شهدا مراسم چهارمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان در تویسرکان را پس از قرائت مطلبی، آغاز و مهمانان را به شنیدن آیاتی چند از قرآن کریم توسط  اسدالله ناصری دعوت می‌کند.

برنامه با نواختن مارش نظامی توسط گروه 43 مهندسی امام علی(ع) تویسرکان و ادای احترام همه میهمانان ادامه پیدا می‌کند.

با مدیریت مجری، مدعوین شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» را کوبنده فریاد زدند و بر پیروی از ولایت و حمایت از انقلاب تاکید کردند.

برنامه بعدی یادواره شهدا بیان خیر مقدم توسط محمد‌مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به سردار نقدی و مهمانان حاضر در مراسم بود.

در این زمان سردار نقدی سخن خود را با این جمله که؛ «شهدا مانند شمع سوختند تا به محفل بشریت گرما بخشند و جامعه را از ظلمات طاغوت به نور اسلام پیش ببرند»، آغاز می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بین مردم استان همدان در یادواره شهدای بی‌سیم‌چی، جوانان را به مطالعه تاریخ و شناخت روند شکل‌گیری انقلاب و کسب موفقیت‌های امروز کشور دعوت کرد.

سردار نقدی وحدت را امر ضروری در کنار تبعیت از رهبری دانست و انتظار شهدا از ملت ایران را رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن عنوان کرد.

مراسم چهارمین یادواره شهدای مخابرات همدان با اجرای نمایش با عنوان «شهید روزرخ » توسط گروه قاسم بن حسن(ع) شهدای مخابرات تویسرکان ادامه یافت.

خاطره‌گویی حاج علیرضا چایانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس از شهدای مخابرات تویسرکان از دیگر برنامه‌هایی بود که رنگ و بوی خاصی به این محفل نورانی بخشید.

در حین برنامه یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی بیانیه‌ یادواره شهدای مخابرات به نقل از فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان توسط مجری قرائت شد.

یادواره با مداحی یکی از مداحان برجسته اهل بیت(ع) به پایان رسید، از برنامه‌های حاشیه‌ای یادواره، برگزاری نمایشگاه کتاب دوران دفاع مقدس و برپایی صحنه‌هایی از عملیات‌های دفاع مقدس با چیدمان خاص در بخش خواهران بود.

انتهای پیام/89010/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول