اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

توسعه صنایع تبدیلی در نکا باید با جدیت دنبال شود

فرماندار نکا با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی در نکا باید با جدیت دنبال شود گفت: از هر سرمایه‌گذاری که قصد سرمایه‌گذاری در هر بخشی در این شهرستان را داشته باشد حمایت می‌کنیم.

توسعه صنایع تبدیلی در نکا باید با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ‌ پروژه احداث شرکت تولیدی مواد لبنی لاله در محل فاز دوم شهرک صنعتی نکا اظهار داشت: این انقلاب برکات‌ فراوانی برای کشورمان داشته ‌که باید قدر این انقلاب و این نظام را بدانیم.

وی به اهمیت توسعه صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد صنایع تکمیلی امری ضروری برای استفاده مناسب از مواد مختلف تولید شده در عرصه کشاورزی و دامداری است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

رجبی با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی در نکا باید با جدیت دنبال شود ادامه داد: از هر سرمایه‌گذاری که قصد سرمایه‌گذاری در هر بخشی در این شهرستان را داشته باشد حمایت می‌کنیم و احداث کارخانه مواد لبنی لاله نیز گامی در راستای رسیدن به تعالی در عرصه کشاورزی و صنایع تبدیلی است.

فرماندار نکا بیان داشت: در سال 57 تولید ناخالص داخلی در بخش کشاورزی 9 درصد بود ولی امروز این سهم به نزدیک به 50 درصد رسیده ‌که باید شاکر خداوند به دلیل برکت این نظام و استقلال همه‌جانبه خود باشیم.

وی با بیان اینکه ‌قبل از انقلاب، صنعت ما، صنعتی وابسته بود خاطرنشان کرد: در دوران گذشته ایران تنها مونتاژ‌کننده صنایع مختلف بود‌ و در تولید نوآوری و خودکفایی نداشتیم ولی اکنون تنها در صنایع لبنی در منطقه ساری، نکا و میاندرود بیش از 10 شرکت افتتاح و در حال ساخت است.

رجبی گفت: ‌پروژه احداث کارخانه لبنی لاله نیز با سهم آورده شخصی سرمایه‌گذار بخش خصوصی به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرک صنعتی نکا ساخت و ساز خود را آغاز کرده است.

فرماندار نکا تصریح کرد: شهرستان نکا از ظرفیت و توانایی بالایی برای توسعه دامداری برخوردار بوده که با سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها می‌توان ضمن اشتغال‌زایی در منطقه، سطح رفاه اجتماعی را در میان ساکنان این مناطق بالا برد.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول