اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

حمایت از طرح‎های توسعه روستایی در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: هر طرح توسعه روستایی که با استفاده از فرصت‎ها و دعوت از نخبگان همراه باشد مورد حمایت قرار می‎گیرد.

حمایت از طرح‎های توسعه روستایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، علی بابایی کارنامی چهارشنبه‌شب در مراسم افتتاح شرکت تعاونی روستای ماکران در میاندرود اظهار داشت: براساس اسناد بالادستی تمام اختیارات اقتصاد کشور منهای 20 درصد اختیارات حاکمیتی باید به مردم واگذار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به اهمیت تعاون در آموزه‌های دینی و اسلامی اشاره کرد و گفت: در پایان برنامه پنجم توسعه باید به 25 درصد شاخص اقتصادی در بخش توسعه تعاون برسیم.

وی با بیان اینکه اوضاع فعالیت و شاخص رشد شرکت‎های تعاونی در استان مثبت ارزیابی می‌شود افزود: عمده کشورهای در حال توسعه بر مبنای شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان در حال فعالیت هستند.

بابایی کارنامی گفت: با تقویت بخش پژوهش و آموزش مردم خود قادر به مدیریت اقتصاد خانوار و جامعه خواهند بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به فعالیت شرکت تعاونی توسعه عمران رامسر به عنوان شرکت تعاونی پایلوت در کشور اشاره کرد و گفت: دولت برای طرح‌های تعاونی برنامه و حمایت‌های خوبی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ما به عنوان متولی توسعه تعاون و فعالیت‎های جمعی از طرح‎های اقتصادی دانش‌‌بنیان که در قالب شرکت‎های تعاونی ارائه می‎شود، حمایت می‎کنیم.

بابایی کارنامی تصریح کرد: هر طرح توسعه روستایی که با استفاده از فرصت‎ها و دعوت از نخبگان همراه باشد مورد حمایت این اداره و استاندار مازندران است.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول