اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیمرغ:

توسعه با پشت میزنشینی اتفاق نمی‌افتد

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه با پشت میزنشینی توسعه‌ای رقم نمی‌خورد از روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا بستر را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

توسعه با پشت میزنشینی اتفاق نمی‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائشمهر، علی‌اصغر میرزایی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع ورزشی سیمرغ در کیاکلا با مهم خواندن نقش بخش خصوصی در عمران و توسعه کشور و اهمیت مشارکت‌های مردمی در کمک به آبادانی‌ها اظهار داشت: ما مسئولان باید خودمان پای کار باشیم.

وی با تاکید بر آسان کردن روال کارهای اداری بر مردم و سرمایه‌گذاران بیان داشت: اگر مدیران در مقابل سرمایه‌گذار بایستند و همکاری نکنند اتفاقی برای توسعه نمی‌افتد.

میرزایی با بیان اینکه با پشت میزنشینی توسعه‌ای رقم نمی‌خورد از روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا بستر را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

امام جمعه کیاکلا نیز در این مراسم گفت: کیاکلا به شهرستان سیمرغ تبدیل شد تا روند توسعه در آن شتاب بیشتری یابد و جوانان از دیارشان کوچ نکنند و شهر خلوت نشود.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی افزود: اینک که این اتفاق افتاد باید مشارکت عمومی ایجاد شود و مردم هم پای کار بیایند چرا که دولت به تنهایی قادر به انجام همه امور و رفع مشکلات نیست.

انتهای پیام/86008/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول