اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن قزوین خبر داد

استقبال مطلوب قزوینی‌ها از نمایشگاه قرآن

مسئول برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایشگاه، گفت: در یازدهمین نمایشگاه قرآن این استان تمام نشریات مکتوب با 30 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه شد.

استقبال مطلوب قزوینی‌ها از نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین سلیمانی ظهر امروز در اختتامیه یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین اظهار داشت: در عصری به سر می‌بریم که همه ما از نظر اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند معیار و میزانی هستیم که انسان‌ها را به سمت مناسبی هدایت کند.

وی افزود: امروز با وجود اینکه 15 قرن از نزول قرآن می‌گذرد اما مطالب و محتوای آن هر روز بیشتر از روز قبل برای مردم روشن می‌شود و ضرورت وجود این کتاب آسمانی ارزشمند بیشتر مشخص می‌شود.

مسئول برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین با بیان اینکه تمام مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های قرآنی تأکید دارند، تاکید کرد: لطف خداوند نیز پایه و اساس این حرکت است.

سلیمانی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن استان قزوین برای دومین بار در دهه فجر برگزار می‌‌شود، ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های مقدماتی بسیاری از بازدیدکنندگان از برگزاری این نمایشگاه در این زمان رضایت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین 30 ناشر از استان‌های قم و تهران و هفت ناشر استان قزوین حضور داشتند که 5 هزار عنوان کتاب عرضه شد.

مسئول برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین با بیان اینکه تمام نشریات مکتوب با 30 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه شد، عنوان کرد: علاوه بر آن حدود 10 تولیدکننده نرم‌افزاری در زمینه‌های قرآنی در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خود را عرضه کردند.

سلیمانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشر فرهنگ قرآنی و اسلامی در بین آحاد مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان دانست که تا از این کتاب ارزشمند ره‌توشه‌ای برای زندگی خود برگیرند.

وی مهم‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه را سوق دادن مردم به ترویج فعالیت‌ها و فرهنگ قرآنی عنوان و تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده مردم با فرهنگ قرآنی هرچه بیشتر آشنا شوند و نوجوانان و جوانان رغبت بیشتری به فهم مضامین و معارف قرآن داشته باشند.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول