اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم بهمن‌ماه

نمایشگاه قرآن کریم در کرمان برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در استان کرمان دهم بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

نمایشگاه قرآن کریم در کرمان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در کرمان در دهم بهمن‌ماه اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 10 روز در محل حسینیه ثارالله و با حضور مؤسسات و نهادهای قرآنی استانی و خارج از استان برپا می‌شود.

سعیدی افزود: یکی از اهداف مهم ما در برپایی این نمایشگاه جلب و جذب بسیاری از دل‌ها است به ویژه جذب قشر جوان و نوجوان که با آشنایی هر چه بیشتر با این کلام آسمانی می‌توانند به درک و شناخت عمیقی از دین مبین دست یابند.

سعیدی تصریح کرد: در ایام برپایی نمایشگاه باید بستر حضور مؤثر هنرمندان قرآنی، عرضه و ارائه نرم‌افزارهای مؤثر و به‌روز قرآن جزو اولویت‌ها قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین باید در هر بخش در مورد اجرا و انجام کارهای نو و خلاقانه تلاش‌ و نمایشگاه به نوعی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

سعیدی بیان کرد: باید تلاش شود تا محصولات و نرم‌افزارهای قرآنی جدید در نمایشگاه قرآن عرضه شود، علاوه بر اینکه نشست‌های قرآنی با‌شکوه و متناسبی نیز اجرا و برگزار شود.

وی گفت: با توجه به همزمانی این نمایشگاه با ایام‌الله دهه فجر ‌لازم است برنامه‌های متنوع و متعددی برای جوانان و نوجوانان نیز طراحی و اجرا شود.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول