اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی نگین سوزن در همدان

مجتمع خدماتی ـ رفاهی نگین سوزن در یک کیلومتری محور سوزن ـ شاهنجرین به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی نگین سوزن در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز و همزمان با دهه فجر مجتمع خدماتی ـ رفاهی نگین سوزن در یک کیلومتری محور سوزن ـ شاهنجرین به بهره‌برداری رسید.

افتتاح این مجتمع خدماتی رفاهی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان، فرماندار، بخشدار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان رزن انجام شد.

گودرز محمودی طی این مراسم گفت: فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها از اهداف اصلی ساخت این مجتمع‌ها است.

وی افزود: فراهم‌سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز، سوخت‌گیری، توسعه زیرساخت‌های تفریحی رفاهی، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان‌تر ساختن ترافیک جاده‌ها از دیگر اهداف ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان میزان سرمایه‌گذاری در مجتمع خدماتی و رفاهی نگین سوزن رزن را 15 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مجتمع توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی مساحت کل مجتمع را 4 هزار و 800 متر‌ مربع اعلام کرد‌که شامل 110 متر‌ مربع ساختمان اداری، 175 متر مربع تعمیرگاه و تعویض روغنی؛ 170 متر مربع رستوران؛ 60 متر مربع سوپرمارکت و بوفه؛ 6 متر مربع موتورخانه و اتاق دیزل ژنراتور؛ 28 متر مربع نمازخانه و 15 متر مربع سرویس بهداشتی است.

محمودی افزود: علاوه بر اختصاص اعتبار ذکر شده توسط سرمایه‌گذار خصوصی مجتمع، میزان 640 میلیون ریال نیز از اعتبارات سازمان راهداری در زمینه احداث رمپ‌های ورودی و خروجی هزینه شده است.

وی در خصوص وضعیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان افزود: استان همدان تاکنون در زمینه واگذاری مجوز احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی جزء استان‌های پیشرو در کشور بوده و هم‌اکنون تعداد 20 واحد مجتمع خدماتی رفاهی فعال در محورهای استان در حال ارائه خدمات به مسافران است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان به صدور مجوز چهار مجتمع نیز در سال جاری اشاره کرد و گفت: یک تقاضای دیگر در حال بررسی است که در صورت سپری شدن مراحل قانونی مجوز این مجتمع نیز صادر خواهد شد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول