اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 9 پروژه جهادکشاورزی در خوسف

در ششمین روز از دهه فجر تعداد 9 پروژه کشاورزی با اعتبار 17 میلیارد و 720 میلیون ریال در شهرستان خوسف افتتاح شد.

افتتاح 9 پروژه جهادکشاورزی در خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، رئیس جهاد کشاورزی خوسف صبح امروز در مراسم افتتاح یکی از طرح‌های تجهیز و نوسازی مرغداری خوسف اظهار داشت: این مرغداری با زیربنای دو هزار و 500 مترمربع و ظرفیت 20 هزار قطعه جوجه در هر مرحله دایر بود که پس از اجرای طرح تجهیز و نوسازی، 50 درصد به ظرفیت آن افزوده شد.

وی اعتبار این پروژه را یک‌میلیارد و 521 میلیون ریال از محل تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و افزود: بهسازی سالن و اجرای سیستم مکانیزه دان‌خوری و آب‌خوری از جمله موارد اجرا شده در این طرح است.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این مرغداری پس از تجهیز و نوسازی، 240 تن گوشت مرغ طی چهار مرحله در سال تولید کند.

همچنین امروز 8 پروژه دیگر از پروژه‌های جهادکشاورزی شامل پرواربندی شتر، بره و 6 پروژه تجهیز و نوسازی مرغداری نیز در سطح شهرستان افتتاح شد.

وی اعتبار این پروژه‌ها را 17 میلیارد و 720 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمامی اعتبار این 9 پروژه در سال گذشته و از محل کارگروه توسعه بخش کشاورزی خوسف تامین شده است.

انتهای پیام/69020/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول