اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نخستین مرکز بسته‌بندی زعفران در خلیل‌آباد افتتاح شد

نخستین مرکز بسته‌بندی زعفران خلیل‌آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال افتتاح شد.

نخستین مرکز بسته‌بندی زعفران در خلیل‌آباد افتتاح شد

به گزارش فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مراد‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاح شرکت تعاونی زمرد زعفران در جمع مسئولان شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه امروز به دست جوانان تحصیل کرده خلیل‌آبادی این شرکت تعاونی که با برند زمرد زعفران کار خود را آغاز کرده است می‌تواند در بحث صادرات زعفران خلیل‌آباد فعالیت‌های شایانی را داشته باشد.

فرماندار خلیل‌آباد با تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد افزود: باید این استعدادها و این شرکت‌های تعاونی که چشمه جوشان اشتغال هستند را در منطقه شکوفا کنیم.

حسین نوری مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد هم در این مراسم اظهار داشت: این تعاونی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال سرمایه اولیه خود در ساختمانی با زیربنای 120 متر مربع و در 2 طبقه و با اشتغالزایی 5 نفر توانسته است زعفران شهرستان را در حد مطلوب و با برند زمرد زعفران به نقاط کشور صادر کند.

حسین رجایی مدیرعامل شرکت تعاونی زمرد زعفران خلیل‌آباد هم گفت: امیدواریم که بتوانیم این محصول ارزنده شهرستان را با پنج فرم مطلوب بسته‌بندی که نام زمرد زعفران خلیل‌آباد روی جعبه بسته‌بندی این محصول قید شده است را به تمام نقاط کشور صادر کنیم.

انتهای پیام/2202/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول