اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

فعالیت 9 مرکز تخصصی قرآنی کنگان در دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت 9 مرکز تخصصی قرآنی این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

فعالیت 9 مرکز تخصصی قرآنی کنگان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در آیین برگزاری برنامه‌های قرآنی در کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: در کنگان در راستای جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی تلاش زیادی شده و شاهد حضور و مشارکت فعالانه جوانان در این برنامه‌ها هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت 9 مرکز تخصصی قرآنی این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

اهرمی تصریح کرد: مراکز قرآنی چشمه زاینده معارف قرآنی هستند که قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی از این چشمه معرفت بهره‌مند هستند.

این مسئول گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در راستای تکریم مراکز قرآنی و بزرگداشت مقام مربیان قرآن و تلاش‌های فعالان قرآنی، بنر معرفی مراکز قرآنی در سطح شهر کنگان و بنک نصب می‌شود.

اهرمی اظهار داشت: لازم است هر ساله با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش‌هایی را که قیام الهی مردم ایران احیا کننده آن بود برای خود یادآوری کنیم چرا که یادآوری این ارزش‌ها، تداوم آنها را در بطن جامعه تضمین خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: ماهیت دینی و ارزشی انقلاب اسلامی مردم ایران نباید در کشاکش مسائل جدیدی که هر روزه جهان و به تبع آن کشور ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند به فراموشی سپرده شود و ما باید با تکیه بر این اصول و اصرار بر حفظ آنها خود را از پشتوانه غنی فرهنگ اسلامی محروم نسازیم.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مراکز قرآنی این مراکز برنامه‌های عمده‌ای را در دستور کار خود دارند که می‌توان به مهم‌ترین آن‌ها از جمله برگزاری محافل انس با قرآن در سطح شهرها و روستاها، ارائه گزارش عملکرد در قالب بنر و نصب آن در محل‌های پر تردد مردم و اجرای سرود و تواشیح در جشن‌های محله‌ای و منطقه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول