اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر صورت گرفت

دیدار اعضای شورای حمل و نقل با نماینده ولی‌فقیه در همدان

امروز اعضای شورای حمل و نقل با نماینده ولی فقیه در همدان دیدار کردند.

دیدار اعضای شورای حمل و نقل با نماینده ولی‌فقیه در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اعضای شورای حمل و نقل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان در این دیدار ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: صاحب اصلی این انقلاب و نظام، امام زمان(عج) است و به همین علت جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پس از گزارش مدیران کل راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها و مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه گفت: گزارش خوب مدیران استان در درجه اول موجب شکرگزاری به درگاه الهی و در درجه دوم نشانه همت بلند و عزم و اراده و خلوص و عشق به وطن و مایه مباهات است.

وی در ادامه به تبیین اهمیت و جایگاه رفیع انقلاب اسلامی و برکات این نعمت با ارزش پرداخت و افزود: انسان باید قدر نعمت را بداند، بفهمد از کجاست و سپس شکرگزار نعمت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان داشت: برای پی بردن به ارزش واقعی نعمت باید با پیروی از درس‌های قران و توصیف شجره طیبه که مصداقی بر انسان است، با اعمال نیک مایه خیر برای همگان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان نقش مسلمانان در جهان پرداخت و تاکید کرد: این همه تلاش صورت گرفته بعد از انقلاب چشمگیر و دارای ارزش والایی است که باید در خدمت ملت مسلمان و نسل آینده قرار گیرد.

محمدی با تأکید بر حفظ حرمت شهدا افزود: الگو بودن ملت ما نه تنها در مسائل مادی، بلکه در اخلاقیات و معنویات نیز باید نمود داشته باشد.

وی اظهار کرد: ما نیز به سهم خود هم قدردان زحمات همه دست‌اندرکاران حمل و نقل هستیم و افتخار می‌کنیم که نسبت به 35 سال پیش به موقعیت کنونی و پیشرفت دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول