اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران:

شرایط قضاوت به نفع ما نبود

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با اشاره به اینکه برای جبران شکست‌های گذشته تلاش می‌کنیم، گفت: امسال شرایط قضاوت نیز اصلاً به سود ما نیست.

شرایط قضاوت به نفع ما نبود

علی سارنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: خود را برای دیدارهای بعدی لیگ دسته یک آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به بازی گذشته کاله مقابل شهرداری تبریز اعلام کرد: باخت بدی هفته پانزدهم لیگ دسته یک مقابل تبریز داشتیم هر چند در وقت قانونی مساوی بودیم ولی در وقت اضافه با تنها یک امتیاز شکست خوردیم.

وی بیان داشت: بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم، در زدن پنالتی خیلی بد عمل کردیم و توپ‌های زیادی را وارد سبد نکردیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه تیم میزبان هفته گذشته بودیم ولی قضاوت دیدار نیز به سود ما نبود زیرا در 15 ثانیه پایانی دو پوئن جلو بودیم که به یک‌باره داور در صحنه‌ای کاملا ًواضح که جای بحث دارد دو پنالتی به حریف داد تا از تیم مقابل عقب بیافتیم. 

وی با اعلام اینکه امسال شرایط قضاوت نیز اصلاً به سود ما نیست، گفت: در این بازی قربانی بازیکن مؤثر ما نیز در ادامه بازی پنج خطا کرد و اواخر دیدار را از دست داد.

سارنگ اذعان داشت: در شرایطی که در نیم فصل دوم اکثر تیم‌ها بسکتبالیست‌های خوبی را به خدمت گرفتند و شهرداری تبریز نیز در گارد رأس بازیکن جدید جذب کرد ولی کاله همچنان در گارد رأس مشکل دارد و بازیکن تخصصی در این پست ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از تبریز دو پیروزی عقب افتادیم و باخت خیلی سنگینی را تجربه کردیم.

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول