اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده کشاورزی دشتستان:

اعتبارات دانشکده کشاورزی دشتستان جوابگوی 10 درصد نیازها نیست

رئیس دانشکده کشاورزی دشتستان گفت: اعتبارات دانشکده کشاورزی دشتستان جوابگوی 10 درصد نیازها نیست.

اعتبارات دانشکده کشاورزی دشتستان جوابگوی 10 درصد نیازها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جواد مدرسی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های دانشکده کشاورزی برازجان اظهار داشت: دانشکده کشاورزی برازجان از سال 74 راه‌اندازی شده و هم‌اکنون 9 رشته تحصیلی در این مجموعه فعال است.

وی افزود: در شرایط کنونی چهار رشته کارشناسی ارشد، چهار رشته کارشناسی و یک رشته کاردانی در این دانشکده فعال هستند و بیش از 600 دانشجو در این دانشکده به تحصیل اشتغال دارند.

رئیس دانشکده کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: این دانشکده تعداد 20 هیئت علمی دارد که پیگیری لازم برای جذب هشت عضو جدید هیئت علمی نیز انجام شده و امیدواریم تا سال آینده این مهم محقق شود.

مدرسی تصریح کرد: این دانشکده از دانشکده‌های مادر در استان است که در صورت توجه بیشتر می‌تواند به عنوان دومین دانشگاه بزرگ استان مطرح شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین معضل در این دانشکده کمبود اعتبارات است که حتی در صورت تخصیص 100 درصد اعتبارات نیز جوابگوی 10 درصد نیازهای این دانشکده نیست.

رئیس دانشکده کشاورزی دشتستان ابراز داشت: دانشکده کشاورزی یک دانشکده اقماری است و اعتبارات بیشتری باید به این دانشکده اختصاص یابد.

مدرسی خواستار تخصیص یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه ون به دانشکده کشاورزی شد و گفت: از استاندار انتظار داریم از محل اعتبارات در اختیار، یک دستگاه اتوبوس برای جابجایی دانشجویان و دو دستگاه ون برای جابجایی اساتید اختصاص دهد.

وی یادآور شد: استاندار بوشهر با دیدگاه علمی و آکادمیک برای رشد و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی تلاش می‌کند و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول