اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر:

نیمی از زمین‌های دانشکده کشاورزی دشتستان در تهدید معارضین است

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: نیمی از زمین‌های دانشکده کشاورزی دشتستان در تهدید معارضین است.

نیمی از زمین‌های دانشکده کشاورزی دشتستان در تهدید معارضین است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا محمدی‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های دانشکده کشاورزی دشتستان با حضور استاندار بوشهر اظهار داشت: لازم است یاد و خاطره امام عظیم‌الشان و هزاران شهیدی که با تاسی از آن امام عزیز جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند گرامی بداریم.

وی با اشاره به افتتاح چند پروژه در این دانشکده افزود: خوابگاه دانشجویی با زیربنای 2 هزار مترمربع و با ظرفیت 140 دانشجو با امکانات کامل با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل منابع ملی به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: نمازخانه مسجد دانشکده نیز با زیربنای 500 متر و با اعتبار 3.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

محمدی‌زاده با اشاره به مشکلات دانشکده کشاورزی دشتستان تصریح کرد: اساسی‌ترین معضل در این دانشکده وجود معارضینی است که با وجود 20 سال که از ملی شدن این زمین‌ها می‌گذرد مشکلاتی به وجود آورده‌اند و از طریق دادگاه پیگیر هستند.

وی با بیان اینکه نیمی از زمین‌های دانشکده کشاورزی دشتستان در تهدید معارضین است گفت: بیش از 30 هکتار که شامل نیمی از اراضی این دانشکده مهم است در تهدید معارضین قرار دارد و از استاندار انتظار داریم ما را یاری کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ابراز داشت: مشکل برق نیز از دیگر مشکلات دانشکده است و انتظار داریم با تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز شاهد رفع مشکل برق این دانشکده در کوتاه‌مدت باشیم.

محمدی‌زاده افزود: مسئله آبرسانی به دانشکده کشاورزی دشتستان نیز از دیگر معضلات است و در واقع آب این دانشکده آب روستایی محسوب می‌شود و جوابگوی نیازهای این دانشکده نیست که انتظار داریم استاندار در این برنامه نیز ورود کنند تا نتیجه لازم را بگیریم.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول