اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی:

دوره آموزشی مربیگری بدمینتون در اراک برگزار می‌شود

رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی مربیگری در اراک خبر داد.

دوره آموزشی مربیگری بدمینتون در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمدرضا حری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اراک اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح آموزشی مربیان بدمینتون استان دوره مربیگری درجه سه بانوان در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی ششم اسفند ماه با حضور مدرس فدراسیون و با شرکت مربیان مطرح استان در مجموعه پنجم مرداد اراک برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی ادامه داد: امسال در سطح باشگاهی در سال گذشته تیم بدمینتون پالایشگاه توانست در مسابقات لیگ دسته یک کشور به مقام چهارمی دست یابد، ولی متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر و مشکلات مالی در سال جاری موفق به شرکت در این مسابقات نشدیم.

حری گفت: طرح‌های استعدادیابی این هیئت هر هفته با حضور دانش‌آموزان در مدارس شهرستان اراک و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود و تاکنون نیز خانم‌ها زهرا آزادخانی و هستی ابوالحسنی در رده‌های سنی نوجوانان موفق به حضور در اردوهای تیم ملی شده‌اند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی فدراسیون بدمینتون در سال 91 هیئت بدمینتون استان مرکزی در رده دهم قرار گرفت که امید است با بر طرف شدن مشکلات مالی بتوانیم جایگاه خود را در سال‌های آینده بهبود بخشیم.

این مسئول در خصوص برنامه‌های هیئت بدمینتون استان مرکزی در دهه فجر بیان داشت: برگزاری مسابقات استانی و شهرستانی در تمامی رده‌های سنی در دو بخش بانوان و آقایان از جمله برنامه‌های این هیئت در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/87010/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول