اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه بدمینتون قم

مربیان قمی زیر نظر سرمربی تیم ملی بدمینتون آموزش دیدند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان این رشته ورزشی با حضور سرمربی تیم ملی بدمینتون کشور خبر داد.

مربیان قمی زیر نظر سرمربی تیم ملی بدمینتون آموزش دیدند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دوره مربیگری رشته ورزشی بدمینتون با حضور مربیان واجد شرایط در قم برگزار شد و شاهد برپایی یکی از پویاترین و باکیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی این رشته ورزشی بودیم.

وی اضافه کرد: هیئت بدمینتون استان قم این دوره مربیگری را ویژه مربیان بخش آقایان در سطح درجه 2 برگزار کرد و بر همین اساس از مربیان واجد شرایط ثبت‌‌نام به عمل آمد، ضمن اینکه پیش از این شاهد برگزاری دوره مربیگری ویژه بانوان نیز بودیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در دوره مربیگری بدمینتون قم در دفتر این هیئت واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان جنب تالار بدمینتون فرهمند موحد صورت گرفت و در مجموع از سوی مربیان این رشته که همواره طالب علم و دانش روز این رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار بودند، شاهد استقبال خوبی بودیم.

وی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در خانه بدمینتون قم تصریح کرد: این دوره مربیگری با حضور بازیکنان تیم ملی زیر نظر سرمربی تیم ملی بدمینتون کشور بهادر زکی‌زاده در تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

پنجه‌باشی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهایی که برای ارتقا و تداوم پیشرفت بدمینتون قم همواره لازم است بحث آموزش بوده که در تعامل با اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدمینتون این مهم یکی از اولویت‌های اصلی هیئت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدمینتون قم با سرمایه‌گذاری خوبی که بر روی رده‌های سنی پایه صورت گرفته به خوبی در حال پیشرفت است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با تقویت بخش‌های مختلف و مرتبط با این رشد و توسعه بتوانیم مسیر ترقی را همچنان به شکل بهتری تداوم ببخشیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: اگر کمی از نظر منابع مالی با محدودیت رو‌به‌رو نباشیم قطعاً جایگاه خوبی در بدمینتون کشور خواهیم داشت اما به هر حال با شرایط موجود نیز دست از کار و تلاش بر نداشته و برای تحول در بدمینتون قم کار و فعالیت جدی خود را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در استان قم استعدادهای درخشانی در رشته بدمینتون وجود دارند که برای آنها و مهم‌تر از آن برای قهرمانان این رشته، امکانات خوبی را در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیش‌بینی کرده‌ایم.

بهادر زکی‌زاده مدرس دوره مربیگری درجه 2 بدمینتون در قم، متولد 1351 در شهرستان شوشتر است و علاوه بر تدریس این رشته ورزشی، عناوین قهرمانی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بدمینتون را در کارنامه ورزشی خود دارد.

زکی‌زاده یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان این رشته ورزشی بوده و از نظر فنی طبق نظر مدرسان جهانی بدمینتون در کشورهای غرب آسیا یکی از مربیان منحصر به فرد محسوب می‌شود.

وی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به شمار می‌رود و البته سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان، جوانان، امید و مدیریت تیم‌های ملی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول