اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع

«محمدحسین منتظری» رئیس هیئت بدمینتون گلستان شد + تصاویر

با برگزاری مجمع هیئت بدمینتون استان گلستان «محمدحسین منتظری» به مدت چهار سال رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان شد.

«محمدحسین منتظری» رئیس هیئت بدمینتون گلستان شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بعد از ظهر امروز مجمع هیئت بدمینتون استان گلستان برای انتخاب رئیس جدید هیئت بدمینتون استان گلستان تشکیل جلسه داد که در این جلسه «محمدحسین منتظری» توانست با کسب 17 رای قاطعانه به مدت چهار سال ریاست هیئت بدمینتون استان گلستان را بر عهده بگیرد.

محمدحیدری‎نژاد و تقی گرزین دو کاندیدای دیگر بودند که محمد حیدری‎نژاد از شرکت در این انتخابات انصراف داد و تقی گرزین نیز موفق به کسب رای در این انتخابات نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این جلسه اظهار داشت: تمامی صحبت‎ها و قول‎هایی که رئیس هیئت در این جمع اعلام کرده است ضبط شده و در صورتی که نتواند به قول‎ها و وعده‎هایی که داده عمل کند همین هیئتی که برای حضور چهارساله رئیس هیئت رای مثبت داده‎اند می‎تواند شش ماه دیگر در صورت ناراضی بودن از رئیس هیئت با تشکیل جلسه فوق‎العاده وی را استیضاح کند.

قربانعلی پاشا خاطرنشان کرد: رشته بدمینتون یکی از رشته‎های پرهزینه در رشته‎های ورزشی است و رئیس هیئتی که انتخاب می‎شود و این مسئولیت را قبول می‎کند باید این توانایی را داشته باشد و تلاش کند که برای تیم‎های خودش اسپانسر مناسب فراهم کند.

وی افزود: رئیس هیئتی که انتخاب می‎شود نباید به این امید باشد که در زمان اعزام به مسابقات پشت درب اتاق مدیرکل بنشیند و از وی تقاضای مساعدت کند و رئیس هیئت باید برای تیم‎های خودش و پیشبرد اهداف این ورزش در استان به فکر فراهم کردن اسپانسر مالی مناسب باشد.

پاشا بیان کرد: رئیس هیئت در کنار مساعدت‎های مالی که اداره‌کل به هیئت استان انجام می‎دهد باید با تلاش و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سالانه 40 میلیون تومان سرمایه برای این ورزش کسب کند تا بتواند اهداف را جلو ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد:‎ موضوع استعدادیابی و توجه به تمام شهرستان‎ها یکی از مسائلی است که رئیس هیئت بدمینتون استان باید به آنها توجه ویژه داشته باشد و نباید اوج توجهات خود را به یک هیئت و یا یک شهرستان داشته باشد.

پاشا تاکید کرد: ما با کسی قول و قراری نداریم و قول و قرار ما با مجمع هیئت است و تلاش مجمع این است که با کسی همراهی و همکاری کند که توان و برنامه برای پیشرفت ورزش در استان داشته باشد.

وی در پایان ابراز داشت: بدمینتون استان گلستان یکی از ورزش‎هایی است که از ظرفیت حضور مربیان ملی‎ برخوردار است که باید از این توان استفاده بهینه شود.

در ادامه دو کاندیدای حاضر در جلسه برنامه‎های خود را به صورت جامع اعلام کردند و سپس با برگزاری رای‎گیری محمدحسین منتظری با کسب 17 رای توانست اعتماد مجمع را کسب کند و به مدت چهار سال رئیس هیئت بدمینتون استان شد.

بر اساس این گزارش، وی موظف است ظرف مدت دو هفته اعضای کمیته‎های مختلف هیئت استان را به اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان معرفی کند.

لازم به ذکر است این جلسه به دلیل اینکه پرواز رئیس فدراسیون بدمینتون موفق به فرود در فرودگاه بین‎المللی گرگان نشد با تفویض اختیار رئیس فدراسیون به مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/83004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول