اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بدمینتون

تیم بدمینتون شهید رجایی نماینده کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد

در ادامه مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل نماینده کرمانشاه به برتری دست پیدا کرد.

تیم بدمینتون شهید رجایی نماینده کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون شهید رجایی در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین میزبان تیم هیئت بدمینتون کرمانشاه بود که در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار شاگردان مرتضی مومن‌پور بازی بسیار خوبی را در دستور کار خود قرار دادند و با چهار پیروزی در دیدارهای انفرادی و دو نفره و تنها یک شکست نزدیک در یکی از دیدارهای دو نفره خود موفق شدند یک پیروزی ارزشمند را نصیب خود نمایند.

برتری که البته خوش‌یمن هم بود و با توجه به شکست تیم هیئت بدمینتون گیلان موجب صعود یک پله‌ای بازیکنان شهید رجایی در جدول رده‌بندی بود.

بازیکنان تیم بدمینتون شهید رجایی با به دست آوردن سه پیروزی و سه شکست و کسب 12 امتیاز در حال حاضر پس از تیم‌های قدرتمند دانشگاه آزاد و گاز تهران در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

جایگاهی که بدون شک با توجه به اینکه تنها یک بازی به پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور باقی مانده است، می‌تواند دستخوش تغییر هم بشود.

صدیق سخن‌سنج رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین بازی بسیار خوبی را مقابل تیم هیئت بدمینتون کرمانشاه به نمایش گذاشت، اظهار کرد: البته اگر رضا و مهران  شهبازی هم در دیدار دونفره خود شانس بهتری داشتند، بدون شک نتیجه این دیدار مستحکم تر می‌شد و با نتیجه پنج بر صفر به سود بازیکنان تیم شهید رجایی به پایان می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه تیم بدمینتون شهید رجایی در این فصل از مسابقات لیگ برتر بسیار آماده و با انگیزه نشان داده است، عنوان می‌کند: به طور یقین اگر مسئولان یاری کنند و یک حمایت کننده مالی مناسب برای بدمینتون‌بازان شهید رجایی پیدا بشود، می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و ضمن استفاده بهتر از بازیکنان بومی برای بهتر شدن نتایج خود از ترکیب بدمینتون‌بازان مطرح غیربومی نیز استفاده لازم را ببریم.

سخن‌سنج با بیان اینکه تیم شهید رجایی به دنبال این است که در این فصل از مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور نتایج خوب و قابل توجهی را کسب کند، اظهار امیدواری کرد که این تیم در پایان این فصل در جمع سه تیم بالایی جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/77004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول