اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح و کلنگ‌زنی 45 پروژه با اعتبار 45 میلیارد ریال در دهدشت

به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد 45 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در دهدشت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 45 پروژه با اعتبار 45 میلیارد ریال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و چند تن از معاونان، امام جمعه دهدشت، نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه و مسئولان شهرستان 44 پروژه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و یک پروژه گازرسانی کلنگ‌زنی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود به دهدشت با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

مرغداری گوشتی با اعتبار چهار هزار و 620 میلیون ریال و اشتغالزایی شش نفر از پروژه‌های افتتاحی کهگیلویه در حوزه جهاد کشاورزی بود که به نمایندگی از سه مرغداری گوشتی و گاو شیری نیمه صنعتی در روستای دره‌لبک از توابع بخش مرکزی کهگیلویه به بهره‌برداری رسید.

 

گلزار شهدای شهید زمانی واقع در روستای صنوگان به نمایندگی از 18 گلزار با اعتبار 110 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی کهگیلویه بود که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه افتتاح شد.

 

هم‌چنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همراهان با حضور در موزه سید قنبر موسوی سوق در شهر سوق بازدید و از نزدیک با نسخ قدیمی و آثار تاریخی این موزه دیدن کردند.

 

دیدار با علمای شهرستان از جمله حاج‌ آقا سید بمونی صالحی از علمای سوق، بازدید از سد سرپری،و افتتاح دبیرستان تیزهوشان در دهدشت از دیگر برنامه‌های سفر امروز خادمی و هیئت همراه در شهرستان کهگیلویه بود.

 

طرح 10.5 کیلومتر شبکه گازرسانی به سه روستای دره‌لبک، دزک، کل‌قیصر از توابع کهگیلویه و چشمه زعفران چرام نیز با اعتبار دو هزار و 282 میلیون ریال حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

 

توسعه برق روستای سمغان به نمایندگی از 254 پروژه توسعه روستایی و روشنایی معابر از جمله شبکه برق روستاهای شوتاور با اعتبار 495 میلیون ریال توسعه و شبکه برق و روشنایی روستاهای سمغان، دره کلالی، عمارت سردو، کلات بنه راب، بردله، حسین‌آباد و بلوار دیشموک مورد افتتاح قرار گرفت.

دبیرستان 9 کلاسه تیزهوشان در دهدشت از پروژه‌های آموزشی دهه فجر در شهرستان کهگیلویه بود که امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

گزارش و عکس: طیبه سادات سعادتی‌نیک

انتهای پیام/82016/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول