اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

تعداد مراکز توزیع سبد کالا پاسخگوی جمعیت کهگیلویه نیست

فرماندار کهگیلویه بر لزوم فراهم‌سازی زمینه توزیع مناسب سبد کالا در سطح شهرستان تأکید و خواستار افزایش فروشگاه‌های توزیع این اقلام در دهدشت شد.

تعداد مراکز توزیع سبد کالا پاسخگوی جمعیت کهگیلویه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای توزیع سبد کالا و بررسی روند فعلی اجرای این طرح در سطح شهرستان کهگیلویه، نشست کمیسیون تنظیم بازار کهگیلویه ظهر امروز در دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری با اشاره به مشکلات اساسی توزیع سبد کالا از قبیل کمبود مراکز توزیع، عدم اتصال کارت‌های بانکی، ازدحام مردم در مراکز توزیع و ... در سطح کلان، اظهار داشت: نظیر چنین مشکلاتی در سطح شهرستان کهگیلویه هم وجود دارد.

فرماندار کهگیلویه توزیع خوب این سبد کالا را مستلزم مدیریت درست و تعامل مسئولان دانست و افزود: باید نسبت به افزایش فروشگاه‌های مجاز توزیع کالا در سطح شهرستان اقدام شود.

جعفری تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت شهرستان با استفاده از رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، مردم را از دریافت سبد کالایی مطمئن کنند تا مشکلات ناشی از ازدحام مردم و تشکیل صف‌های طولانی به حداقل کاهش یابد.

فرماندار کهگیلویه خواستار افزایش نظارت بر نحوه توزیع کالا در فروشگاه‌های مورد نظر شد و تأکید کرد: در فراهم‌سازی اجناس به بخش‌های شهرستان تسریع شود.

جعفری ایده اعطای سبد کالا را ابتکار دولت در تنظیم بازار عنوان و ابراز داشت: نحوه توزیع و شرایط اعمال شده در این زمینه بر ویژگی‌های خوب این طرح سایه افکنده است.

این مسئول دهه فجر را فرصت تبیین دستاوردهای نظام و اوج خدمت به مردم خواند و گفت: نباید توزیع نامناسب این ارزاق در دهه فجر با گلایه‌ها و نارضایتی برخی اقشار مردم همراه شود.

جعفری با اشاره به تمدید مهلت دریافت سبد کالا، ابراز داشت: با بررسی وضعیت فعلی توزیع در فروشگاه‌های موجود در دهدشت و رفع نواقص زمینه توزیع مناسب با مدیریت درست را در روزهای آینده فراهم سازیم.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول