اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

اجرای جنگ شادی « فجر ماندگار» در دهدشت

آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در قالب جنگ شادی «فجر ماندگار» در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

اجرای جنگ شادی « فجر ماندگار» در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امشب با حضور عوامل سیمای استانی دنا در قالب برنامه «فجر ماندگار» در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

در این جنگ شادی که برای پخش از شبکه دنا ضبط می شد، مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشته و برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

ابراهیم جعفری در سخنانی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقایسه وضعیت کنونی کشورمان با زمان حکومت دیکتاتور پرداخت.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به قیام امام خمینی(ره) و برچیدن حکومت‌های دو هزار و 500 ساله ستمشاهی، اظهار داشت: توکل به خدای متعال و اخلاص در عمل امام بت‌شکن از عوامل موفقیت و راه‌های تداوم این انقلاب بوده و خواهد بود.

جعفری رهبری و ولایت را از دیگر عوامل اثرگذار در پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: وحدت کلمه رمز تداوم انقلاب و تحقق شعارهای این انقلاب است.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه،با بیان اینکه مردم شهرستان همواره در صحنه حاضر بوده‌اند، ابراز داشت:ما هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است.

جعفری پیشرفت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی،فرهنگی، آموزش عالی و زیرساخت‌ها را متذکر شد و گفت: باید شکرگذار این نعمت‌های الهی باشیم.

این مسئول از افتتاح و کلنگ‌زنی 45 پروژه با اشتغالزایی 17 نفر در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی با اعتباری قریب به چهار میلیارد و 300 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

جعفری کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به روستاهای دره‌لبک، دزک و کل‌قیصر با اعتبار 230 میلیون تومان را تنها پروژه کلنگ‌زنی دهه فجر در شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه با حضور استاندار در افتتاح این پروژه‌ها خدمتی دیگر به خدمات پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کهگیلویه اضافه خواهد شد.

در ابتدای این مراسم، آزاد خردمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در بیاناتی ضمن تبریک دهه فجر و تقدیر از عوامل برگزار کننده جشن «فجر ماندگار» ابراز داشت: قیام سرنوشت‌ساز امام خمینی(ره) به ما کرامت، عزت، سرافرازی، استقلال و آزادی بخشید.

رئیس کمیته فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر کهگیلویه حکومت بنیانگذار انقلاب اسلامی را بر پایه حکومت پیامبر اسلام (ص) دانست و افزود: این حرکت پیامبرگونه امام بزرگوار باعث به هم ریختن تمام معادلات نظریه‌پردازان دنیا شد.

خردمند با بیان اینکه پس لرزه‌های قیام امام خمینی(ره) هنوز در جهان نمود دارد، افزود: حرکت‌های انقلابی و بیداری‌های اسلامی در دنیا نشأت گرفته از انقلاب امام بود.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول