اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری همزمان از 11 پروژه برق‌رسانی در بوشکان دشتستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر از بهره‌برداری همزمان 11 پروژه برق‌رسانی در بوشکان دشتستان خبر داد.

بهره‌برداری همزمان از 11 پروژه برق‌رسانی در بوشکان دشتستان

سیدرضا رضوی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در دشتستان گفت: نظام جمهوری اسلامی از موفق‌ترین نظام‌ها در جهان است لذا باید نسبت به معرفی دستاوردهای این انقلاب اهتمام ورزیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف برق‌رسانی در استان و برق‌دار کردن روستاهای دوردست و محروم از افتخارات مسئولان است و هر روز شاهد اقدامات مهمی توسط دولت در مناطق محروم هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتستان بیشترین میزان طرح‌های برق‌رسانی انجام گرفته است و تلاش کرده‌ایم در مناطق صعب‌العبور نیز نسبت به برق‌رسانی اهتمام ورزیم.

رضوی تصریح کرد: باید کاری کنیم که مردم از حجم و کیفیت فعالیت‌های صورت گرفته راضی باشند و از انجام پروژه‌های بی‌کیفیت جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بسیار ارزشمندی در شهرستان‌های 10گانه استان هستیم که به منظور تقویت و بهبود برق مردم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر از بهره‌برداری همزمان 11 پروژه برق‌رسانی در بوشکان دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه برق‌رسانی با همت مسئولان شرکت توزیع برق استان و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رضوی گفت: بر اساس آمار و ارقام موجود هم‌اکنون 285 هزار مشترک برق در استان بوشهر از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند و برای کیفیت‌بخشی به خدمات از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول