اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

هدف استکبار جهانی جلوگیری از پیشرفت جوانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمنان نظام و استکبار جهانی سعی دارند با ترفندهای مختلف از پیشرفت جوانان ایرانی جلوگیری کنند.

هدف استکبار جهانی جلوگیری از پیشرفت جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه استان قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، گفت: روز 22 بهمن سال 57 تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل به نقطه عطف خود رسید.

وی افزود: در این روز مبارک ثمره مبارزات مردم ایران به بار نشست و نظام شاهنشاهی 2 هزار و 500 ساله و استبداد بیش از 50 ساله پهلوی ریشه‌کن شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: در دهه نخست انقلاب تمام هدف دشمنان و نظام سلطه این بود که این انقلاب شکل نگیرد و برای رسیدن به این هدف دست به هر توطئه‌ای زد.

معبودی ادامه داد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران بسیاری از کشورهای مسلمان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران که نتیجه حرکت مردم و علما در کنار هم و با رهبری امام راحل بود به بیداری اسلامی رسیدند.

وی عنوان کرد: امروز همه شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های استکبار علیه اسلام‌خواهی بسیج شده‌اند و با ترفندهای گوناگون از قبیل رشد جریان‌های انحرافی، معرفی مکتب‌های کاذب، ایجاد فتنه و فشارهای اقتصادی از رشد جوانان مومن و مذهبی جلوگیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: در این میان این وظیفه روحانیت است که این توطئه‌های دشمنان را برای مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان افشا کرده و راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مقابله با آن‌ها را بیان کند.

انتهای پیام/77010/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول