اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

انقلاب اسلامی هر روز زنده‌تر می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی در 35 سال اخیر هر روز زنده‌‌تر و پویاتر می‌شود و همچنان در سطح بین‌المللی پیشتاز است.

انقلاب اسلامی هر روز زنده‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سالار آبنوش بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: مسئولان باید با رفتار، اعمال و برخورد شایسته، دل‌های مردم را بیش از پیش با نظام گره زده و از قدرتشان برای اصلاح و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند که در این صورت مردم قدردان خواهند بود.

وی افزود: اگر مسئولان از قدرت خود برای اصلاح و پیشبرد اهداف نظام استفاده نکنند، مردم به آنان بدبین شده و هیچ گاه این مسئله از اذهانشان خارج نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: در مکتب اسلامی ریاست معنا ندارد بلکه مسئولیت هویت داشته و بنابر این مسئولان باید لذت ببرند که خادم نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها روزی به اتمام می‌رسند که مطلوب است، مسئولان به گونه‌ای عمل کنند تا همواره در دل‌های مردم باقی مانده و به نیکی از آنان یاد شود.

آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 35 سال اخیر هر روز زنده‌تر و پویاتر می‌شود و همچنان در سطح بین‌المللی پیشتاز است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مسیر پیش‌رونده و پیش‌برنده در حال حرکت است که بیداری اسلامی را می‌توان از خصوصیت پیش‌برندگی انقلاب ذکر کرد.

وی افزود: سپاه و بسیج به عنوان حافظ انقلاب باید خودش را به حدی برساند که همپای حرکت انقلاب یعنی پیش‌روندگی و پیش‌برندگی به پیش برود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: سپردن سنگرهای سپاه به جوانان از اصول و سیاست‌های روشن سپاه محسوب شده که در حال شکل‌گیری است.

آبنوش تلفیق تراکم اراده در یک مجموعه با ارتباط دلی و تراکم اراده تقوا با ارتباط معنوی برای یک فرمانده را ضروری دانست و افزود: با تلفیق این دو مقوله مهم می‌توان لشکر خوبان شد که در دوران دفاع مقدس شهید مهدی باکری به این نام ملقب شد.

وی تصریح کرد: امید است فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان آبیک با تعامل با مسئولان شهرستان و کمک مسئولان به ایشان، در راستای رفع مشکلات مردم و پیشبرد امور شهرستان آبیک گام‌های ارزنده‌ای برداشته تا این شهرستان جزو افتخارات کشور و استان قزوین محسوب شود.

انتهای پیام/77006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول