اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

12 بهمن در روزنگار روزگار پرغرور ایرانیان ثبت شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه 12 بهمن ماه در تاریخ ملت ایران ثبت شد، گفت: این روز یکی از به ماندنی‌‌‌ترین روزها در تاریخ پر فراز و نشیب ایران است.

12 بهمن در روزنگار روزگار پرغرور ایرانیان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر سپاه استان با اشاره به اتفاقات ورود امام خمینی (ره)، اظهار داشت: رژیم شاهنشاهی با تهدید به بستن فرودگاه‌های کشور در 12 بهمن تلاش کرد تا از ورود امام جلوگیری کند اما با فشار مردم نتوانست به این هدف خود برسد.

وی ادامه داد: مردم با استقبالی چشمگیر مسیر طولانی امام از فرودگاه تا بهشت زهرا را گلباران کردند و امام نیز در بهشت زهرا آن سخنان آتشین را ایراد کردند و بالغ بر 8 میلیون انسان وفادار به نظام به استقبال امام آمده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امام با ورود خود عزت و اقتدار را به این کشور هدیه کردند و مجله اشپیگل آلمان در مقاله‌ای می‌گوید که امام خمینی (ره) شاهی را سرنگون کرد که از طرف جهان حمایت می‌شد.

معبودی خاطرنشان کرد: بعد از امام (ره)، جانشین شایسته‌ای به جای ایشان هدایت این کشور را بر عهده گرفت و با نگاهی گذرا به تاریخ پس از جنگ می‌توان فهمید که رهبر معظم انقلاب چگونه این انقلاب را با وجود همه دشمنان خارجی هدایت کرده است.

این مسئول با بیان اینکه 12 بهمن ماه در تاریخ ملت ایران ثبت شد، عنوان کرد: 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است و وارد سی و ششمین سال از این عمر با عزت شده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تشریح شخصیت عرفانی امام خمینی (ره) ابراز کرد: بزرگان و علمای دین اسلام، امام خمینی (ره) را مردی بزرگ می‌خوانند همچون آیت‌الله اراکی که فرمود اگر خمینی در روز عاشورا بود یقیناً تعداد شهدای کربلا 73 نفر بود و یا آیت‌الله بروجردی که امام را چشم و چراغ اسلام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواندند.

انتهای پیام/2667/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول