اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه استان قزوین:

انقلاب، گفتمان ناب اسلام است

مسئول سیاسی سپاه استان قزوین گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی ناب است که اسلام آمریکایی را کنار زده و خود را به جهانیان عرضه کرده است.

انقلاب، گفتمان ناب اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی کوچک‌خانی صبح امروز در کارگاه آموزشی هادیان سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است تا اصول انقلاب اسلامی بازخوانی شده و مبانی و گفتمان اسلام در جامعه مطرح شود.

وی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی ناب است که اسلام آمریکایی را کنار زده و خود را به جهانیان عرضه کرده است.

این مسئول مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی را وجود ولی‌فقیه دانست و افزود: نعمت وجود ولی‌فقیه موجب شده است که جامعه حول این محور وحدت داشته باشد و از دودستگی و چند دستگی نجات پیدا کند.

کوچک‌خانی توجه به کرامت انسانی، عدالت طلبی، مردم سالاری دینی، استقلال طلبی و دستگیری از مستضعفان را از دیگر ویژگی‌های انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن متوجه این ویژگی‌های بی نظیر انقلاب شده و به همین دلیل جنگ را علیه همه این ویژگی‌ها به ویژه ولی فقیه آغاز کرده است.

وی ادامه داد: امروز مذهب سازی مهم‌ترین توطئه دشمن علیه اسلام ناب است و ظهور بهائیت در شیعه، وهابیت در سنی، سلفی‌گری، شیطان پرستی و غیره نمونه بارز این توطئه‌هاست.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین طرح تجزیه کشورهای اسلامی را خطری بزرگ برای اسلام و مسلمین دانست و عنوان کرد: امروز دشمن طرح تجزیه ایران، عراق، لبنان، سوریه و دیگر کشورهای منطقه را در سر می‌پروراند و برای نیل به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و برای مقابله با این طرح باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول